tito Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Vanavond is `t weer zover. Treble kwam niet door de voorronde, maar Gwar doet wel mee. Volgende jaar de gathering maar `ns afvaardigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Of dat duo uit de achterhoek wat ik bij Paul de Leeuw zag?....zo'n deuntje doet het wellicht wel goed internationaal....... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Of Donner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Vanavond is `t weer zover. Treble kwam niet door de voorronde, maar Gwar doet wel mee. Volgende jaar de gathering maar `ns afvaardigen? The Gathering afvaardigen? Tja, de muziek wordt er in ieder geval een stuk beter op, maar ze zouden wel enorm in mijn achting dalen hoor. Songfestival... Pfff... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Ik blokkeer duidelijk alles wat met Songfestival te maken heeft, want Gwar op het Songfestival???? Het enige positieve aan de nederlandse afvaardiging dit jaar is dat het leuke meiden zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Ik ga voor de Zingende Decoupeerzagen, waarvan er eentje bekend is als 'Adje' die in de shows van Paul de Leeuw met enige regelmaat te zien was. Kijk maar: Regelrechte kanshebbers Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Ik ga voor een permanente boycot Ik vrees dat een groot deel van de homozuwele bevolking dan de revolutie gaat uitroepen.. Ik ben het wel met je eens hoor, ik geloof dat er van de oorspronkelijke gedachte achter het festival niet veel meer over is... Erg veel geld- en energieverspilling.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 20 mei 2006 Report Share Posted 20 mei 2006 Alemachtig wat een kwaliteitsmuziek! Van mij mag Kroati Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 En Finland krijgt een Grammy voor de make-up. Laten ze daar dan ook gelijk de big-one aan vast geplakt hebben.. ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Heel mooi. Dat maakt nog eens duidelijk wat het Songfestival voorstelt: niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 21 mei 2006 Report Share Posted 21 mei 2006 Heel mooi. Dat maakt nog eens duidelijk wat het Songfestival voorstelt: niets. Nou, ik was aan de buis gekluisterd toen Moldavie kwam. Schitterend, vooral die spanningsopbouw (teasing). Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Heel mooi. Dat maakt nog eens duidelijk wat het Songfestival voorstelt: niets. Nou, ik was aan de buis gekluisterd toen Moldavie kwam. Schitterend, vooral die spanningsopbouw (teasing). Groet, Jacco Ik heb alleen wat flarden op het journaal ofzo gezien. Moldavi Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Heel mooi. Dat maakt nog eens duidelijk wat het Songfestival voorstelt: niets. Nou, ik was aan de buis gekluisterd toen Moldavie kwam. Schitterend, vooral die spanningsopbouw (teasing). Groet, Jacco Ik heb alleen wat flarden op het journaal ofzo gezien. Moldavi Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 22 mei 2006 Report Share Posted 22 mei 2006 Dat waren er meer die dat hadden. (en dat is goed) Ik bedoel eigenlijk meer dat wanneer het refrein kwam, er een dame tevoorschijn kwam die steeds minder aan bleek te hebben. De een nalaatste ronde stond ze in haar ondergoed. (en dat is ook goed) Bij de laatste ronde had ze iets van een trouwpakje aan en gooide ze het boeket het publiek in. Van het liedje zelf heb weinig meegekregen. Groet, Jacco Sommigen zijn gauw tevreden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts