carl Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Ik zag een Polydor uitgave van Who's Next, er komt ook nog een Classics uitgave uit. Bij de Polydor uitgave zitten ook nog wat life concerten. Is die Polydor mooi op vinyl? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bedrock Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Die Classic Records 200 Gr. versie is al uit en kost hear een stevige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Ik zag een Polydor uitgave van Who's Next, er komt ook nog een Classics uitgave uit. Bij de Polydor uitgave zitten ook nog wat life concerten. Is die Polydor mooi op vinyl? Carl, Gewoon een tweede handsje kopen, maakt niet uit welke persing waarvandaan etc. De muziek is gewoon te lekker om niet te hebben en het is niet van belang dat de persing niet "nonplusultra" is, het is ROCK'N'ROLL !!!!!!!!!!! tenzij je al een 'gewone' in de kast hebt staan ........ .... Classics uitgaven zijn over het algemeen errug goed, het lijkt wel alsof ze de allerbeste persing ooit, uit het verleden, proberen te benaderen/als referentie hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 21 augustus 2005 Author Report Share Posted 21 augustus 2005 Het enige probleem met Classics is dat ze heel vaak beschadigd zijn. Speakers Corner daarentegen is altijd perfect. Ik veronderstel dat het de Polydor herdruk is die ik kan krijgen met twee life bonus LP materiaal. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 24 augustus 2005 Report Share Posted 24 augustus 2005 http://www.amusicdirect.com Dit is een site met, naar mijn idee, vaak heel goede vinyl-aanbiedingen. Nu bijvoorbeeld lp's van Jimi Hendrix. Maar ook zeer voordelige SACD's. Je kunt je op hun wekelijkse nieuwsbrief aboneren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts