Jump to content

Platenspeler ervaringen

carl
 Share

Recommended Posts

Ha Carl

Zeer zeker heb ik leuke ervaringen met plaatjes draaien! ;) Ze draaien geweldig rond met m'n laatste upgrade voor de Leonardo: Transrotor Netzteil Fein

feinfont2.jpg

feinrear.jpg

Meer rust, gemak en een strakker laag! Het was een goede investering! ;)cool.gif

Geplaatst door Audiopaul:

Ha Carl

Zeer zeker heb ik leuke ervaringen met plaatjes draaien!     ;) Ze draaien geweldig rond met m'n laatste upgrade voor de Leonardo: Transrotor Netzteil Fein

feinfont2.jpg    

Meer rust, gemak en een strakker laag! Het was een goede investering!     ;)     cool.gif

Paul, poetsen voordat je de foto maakt eek.gif

Geplaatst door sodejuu:

Mooi kastje. Komt me tamelijk bekend voor, alleen die achterkant is nieuw voor mij  Je hebt wel geen masterbase gebruikt om 'm op te zetten   eek.gif    of is dit spul nog beter   :D

Nee, nee, dit is veel beter dan Masterbase! ;) Ik heb er al patent op aangevraagd! ;):D Kost 50 EURO voor 4 stukjes! ;) Koopje....toch :rolleyes:;)

Geplaatst door Audiopaul:

Nee, nee, dit is veel beter dan Masterbase!   ;) Ik heb er al patent op aangevraagd!  :D Kost 50 EURO voor 4 stukjes!   ;) Koopje....toch   :rolleyes:   ;)

Nou, ik denk dat ik 't dan maar in de bouwmarkt ga halen voor het patent erdoor is. Dan heb ik 1m

Hai Paul,

Ik heb nog even naar je site gekeken en het ziet er allemaal geweldig uit. Ik zie de nieuwe arm er al aan komen!

Zeker, alleen door mijn partner geprest het akuut te verwijderen, vond het geen porum........

heb hierdoor nog niet heel uitgebreid met m'n platenspeler en Master Base geexperimenteerd - ben ook wel eens met andere dringende zaken in de weer -, wel met diverse versterkers en cd spelers, er is sprake van verbetering.....

Dit alles is slechts mijn simpele opinie..

ben nog lang niet uitgespeeld met dit spul.

Groet Jitze ;)

Geplaatst door Ruud:

:D     :P    :D    :P    :D

Dankjewel Ruud, zulk een opsteker hard nodig........

Groet Jitze :rolleyes::rolleyes:

Geplaatst door Ome Henk:

..... Nee, ik zeg het niet    ;)

Het kan nog veel erger, haar emailadres is " ceedee@..........." , tja.................

:(:(:(confused.gif:(:(:(