Jump to content

Met z'n allen naar de VAD....???

WanFie
 Share

Recommended Posts

Ik ga ook weer naar het zuiden des lands, mijn zwager komt waarschijnlijk ook, maar die kennen jullie waarschijnlijk niet. :D

Wel een goed idee om eens bij elkaar te komen want ik zie jullie waarschijnlijk al jaren maar heb geen idee wie jullie zijn. 14:00 in de brabanthal, aan de kant waar achter al jaren de Tannoy stand is (was). Lijkt me goed plan!

nando

Ik ga er dit jaar maar eens niet heen. IK ga gewoon lekker thuis samen met mn vriendien van een heerlijk weekend genieten. IK zie daar op de VAD toch elk jaar te weinig nieuws en het is veel te massaal.

In (!) de babanthal aan de kant van de Meierij Foyer waar Tannoy al jaren zijn stand heeft... Immers in de brabanthal kan je zitten en is meer ruimte om even wat stoelen bij elkaar te zetten (mits het er niet *#@$& druk is)

nando

:( Ik vind het vreselijk jammer maar ik moet verstek laten gaan jongens... :(

Heb vandaag niet de beschikking over de auto en wilde met de motor komen. Laat het nou de hele nacht en ochtend al pijpestelen regenen op de Veluwe... :mad2:

Een douche van anderhalf uur trekt me niet zo. ;)

Kan er iemand foto's maken van de bijeenkomst?

:)

Tot een volgende keer.

14:00 in de brabanthal... Alleen Hans van Liempd en ik waren er met beide een niet forummer bij ons... verder niemand... :unsure: Beetje jammer jongens.

Met Hans weer wat bijgekletst en John Picoso ook nog gesproken maar verder...

nando