carl Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 Weet iemand al waar de nieuwe Chrystal kabel geproduceerd wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 april 2004 Report Share Posted 4 april 2004 Volgens mij is Edwin v.d.Kley de geestelijke vader van de Crystal kabel, Nederland ligt dus voor de hand hoewel ze voor hetzelfde geld(of minder )in het buitenland geproduceerd zouden kunnen worden Audiac verzorgt de distributie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 april 2004 Author Report Share Posted 5 april 2004 Hai Ruud, Je hebt dezelfde informatie als ik het is kennelijk een ontwikkeling naast Siltech. Overigens wel eens leuk om zo'n Chrystal kabel tegenover een Siltech te zetten. De "filosofie" achter de kables is toch anders. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Chrystal is Siltech, vader en dochter. Niet alleen figuurlijk, ook letterlijk. Groet, C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 april 2004 Author Report Share Posted 7 april 2004 Vader en moeder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Beste, Als Chrystal een kind is van Siltech, dan zullen er wel weer allemaal hoera verhalen in de hifibladen komen.......... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 ik ga ze zeker beluisteren . kijk , wat je niet hebt gehoord kun je ook niet over oordelen . niet dat mijn oordeel nou zo interessant is voor jullie en als ze beter klinken dan mijn dropveters , ga ik heel diep nadenken : of ik koop de Bach cantate reeks van Ton Koopman (800euro) of ik koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 ik ga ze zeker beluisteren . kijk , wat je niet hebt gehoord kun je ook niet over oordelen . niet dat mijn oordeel nou zo interessant is voor jullie en als ze beter klinken dan mijn dropveters , ga ik heel diep nadenken : of ik koop de Bach cantate reeks van Ton Koopman (800euro) of ik koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 In elk geval niet die interlink kopen. Misschien wel een goedkopere set Bach-cantates, dan hou ik nog geld over voor een paar zakjes dropveters (hmmmm). Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 Chrystal en Siltech komen uit de zelfde koker. Het geijkte geval van, zelfde produkt in nieuwe verpakking met nieuwe naam. Gewoon geval van, hoe kunnen we aan het zelfde produkt nog meer verdienen. Want dat deden ze natuurlijk nog niet, gezien de weggeef prijzen van dit soort kabels. Hoe die mensen toch het hoofd boven water kunnen houden, is mij een raadsel. Trouwens al die fabrikanten met hun bodemprijzen. Knap hoor! Groet C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 en als ze beter klinken dan mijn dropveters , ga ik heel diep nadenken :of ik koop de Bach cantate reeks van Ton Koopman (800euro) of ik koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 en als ze beter klinken dan mijn dropveters , ga ik heel diep nadenken :of ik koop de Bach cantate reeks van Ton Koopman (800euro) of ik koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 en als ze beter klinken dan mijn dropveters , ga ik heel diep nadenken :of ik koop de Bach cantate reeks van Ton Koopman (800euro) of ik koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 en als ze beter klinken dan mijn dropveters , ga ik heel diep nadenken :of ik koop de Bach cantate reeks van Ton Koopman (800euro) of ik koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 Oh. Gelukkig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts