Jump to content

SHOW ------------- MEETING-----------AS

Haudio
 Share

Recommended Posts

Vandaag is ....COR...... van Eurogram dus geweest.

En hij heeft achtergelaten een PLUTO AUDIO Draaitafel met een v/d Hul Kolibri...deze is dus nu reeds te beluisteren.

Over een buizenversterker van KR Audio en ............

OOk zijn er inmiddels leuke en super interlinks gearriveerd het schijnt dat deze in de dag/meeting aanbieding zijn .

Ook .........................en...........

MvG,

Haudio

Zeg Ome Henk,

De vorige keer waren Sodejuu en Audiopaul degenen waar ik die bankier mee heb opgegeten. Volgens mij heb jij hem toen overgeslagen.

Als je blijft lijnen wordt je nooit zo'n flinke jongen als wij en blijf je vast eeuwig slank :D

gr,

Maarten

PS. Volgens mij vond Audiopaul hem helemaal niet te groot, maar eerder te gezond. De "groenten" werden grotendeels keurig verwijderd herinner ik me.

Geplaatst door Maarten:

Zeg Ome Henk,

De vorige keer waren Sodejuu en Audiopaul degenen waar ik die bankier mee heb opgegeten. Volgens mij heb jij hem toen overgeslagen.

Als je blijft lijnen wordt je nooit zo'n flinke jongen als wij en blijf je vast eeuwig slank :D

gr,

Maarten

PS. Volgens mij vond Audiopaul hem helemaal niet te groot, maar eerder te gezond. De "groenten" werden grotendeels keurig verwijderd herinner ik me.

Ha ha, ja inderdaad, die laatste Bankier ging er soepeltjes en razendsnel in eek.gif , dat van die groente weet ik eigenlijk niet meer! confused.gif Ik ben in ieder geval gek op salade! ;) Volgens mij stond m'n hoofd er bij dat eerste Bankiertje niet zo naar vanwege de aankoop van de Leonardo! :D

Hopelijk hebben we er deze keer weer tijd voor! ;) Maarten, als je dan ook mee gaat, deze keer is het Bankiertje voor mijn rekening! ;)

• 2 weeks later...
Geplaatst door carl:

Hai show goers,

Veel plezier de 14e en in afwachting van jullie bevindingen.

Ha die Carl,

Gek dat mijn installatie toch wat mist,na de 14 sept.

Ik moet niet te vaak naar hele dure sets luisteren.

Maar ik word wel weer tevreden hoor.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Geplaatst door Haudio:

Ha die Carl,

Gek dat mijn installatie toch wat mist,na de 14 sept.

Ik moet niet te vaak naar hele dure sets luisteren.

Maar ik word wel weer tevreden hoor.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Geplaatst door Henk&Audio

Volgens mij kan je dat verhaal van Haudio met een korrel zout nemen. Meerdere keren heb ik op die dag met Henk gepraat over het geproduceerde geluid. Ook hij vond het bar slecht. Met dat verhaal over die fiets wilde hij denk ik aangeven dat je inderdaad leert van veel luisteren. Dat hij daar mee doelde op de aanwezigen, geloof ik absoluut niet. Hij reageerde op de 14e immers net als de meeste daar aanwezigen op de kwaliteit van de installatie. Wel maakte ik uit zijn gedrag en opmerkingen op dat hij niets begreep van iemand die een set neer zet zonder enige aandacht voor de justage van die set.

confused.gifconfused.gif

Geplaatst door Ruud:

Wel maakte ik uit zijn gedrag en opmerkingen op dat hij niets begreep van iemand die een set neer zet zonder enige aandacht voor de justage van die set.

He Ruud,

Ik bedoelde dus eigenlijk te zeggen dat ik het ook niet fraai vind om zomaar voor 70,000 ergens iets naar binnen te gooien en dan maar te zien wat er gebeurd. Wetende dat een winkelier op zaterdag met 10/15 man op bezoek en neem ik aan ook nog gewone klanten niet alles in de hand kan hebben.

Ik geloof dat ik niet naar Veldhoven durf te gaan over 4 weken, want daar zijn ook importeurs toch ?

mvg

Gert

Hallo Gert,

als je de reacties na grote shows doorleest, zul je inderdaad meekrijgen dat er bij zulke gelegenheden heel erg veel misgaat.

Altijd is er een klein aantal importeurs dat wel weet om te gaan met de beperkingen van de gegeven situtie, zijn elk jaar toch dezelfden.

een - grote - show als de VAD is niet echt de plaats om te gaan luisteren, drukte en beperkingen vwb. ruimteacoustiek etc. zijn hiervoor verantwoordelijk.

Wel is zulk een show een verzamelplaats van allerlei apparatuur welke je anders nooit onder een dak zult tegenkomen, naar een dergelijk event gaan met de verwachting onder optimale omstandigheden te kunnen luisteren is niet echt de meest voor de hand liggende insteek.

Groet Jitze

Geplaatst door Jitze:

... zul je inderdaad meekrijgen dat er bij zulke gelegenheden heel erg veel misgaat.

... een - grote - show als de VAD is niet echt de plaats om te gaan luisteren, drukte en beperkingen vwb. ruimteacoustiek etc.

... Wel is zulk een show een verzamelplaats van allerlei apparatuur welke je anders nooit onder een dak zult tegenkomen

He Jitze,

Maar ik mag toch wel als potentiele klant verwachten dat ze op z'n minst de basiszaken in orde hebben hoop ik?

Kijk Jitze, als ik als bezoeker vraag om een kerkorgel te laten horen die alleen in een 100 m lange kathedraal of op een 300 liter speaker past en ik weet dat de demokamer een kartonnen hok is ben ik natuurlijk een rotzak.

Als ik niet weet dat het een kartonnen hok is dan zou ik het niet erg vinden om met argumenten van die importeur te horen dat dat niet kan, eventueel te bewijzen door een ram op de muur te geven.

Ondertussen laten horen dat een fijnzinnig clavecimbeltje toch wel erg mooi klinkt op zijn set met kleine speakertjes. Daar is toch niets mis mee ?

Ik mag toch wel verwachten dat die importeurs hun eigen set kennen? En een set bestaat naar mijn idee uit een hoop elektonika, ruimte + programmamateriaal. Het moet toch goed klinken, ik wil daar toch verkopen ?

Of zie ik dat verkeerd?

mvg

Gert