Jump to content

Concerten, muziekuitvoeringen, optredens

Arden
 Share

Recommended Posts

Ik ben vrijdag avond naar Woven Hand in Tivoli geweest. Was best goed, al kende ik lang niet alle nummers. Sommige nummers die ik wel kende waren live ook heel anders dan op cd. Opvallend was wel dat de nummers van 16 Horsepower het populairst waren bij het publiek. Kennelijk is dat nog altijd bekender dan Woven Hand... Maar toch, een goed optreden. Ik heb genoten.

070805_133873_Woven%20Hand%204-8-07%20074.JPG

070805_133873_Woven%20Hand%204-8-07%20212.JPG

Henrie, de onderste foto van Woven Hand, die je postte, vind ik zeer mooi en geslaagd !!

Very nice

Gr

Stef

Dank je, maar je zou eigenlijk degene die de foto's heeft gemaakt moeten bedanken :lol: Ik heb niet eens een camera (afgezien van 2 matige camera's op m'n mobiele telefoons), laat staan dat ik zulke foto's kan maken ;)

Is het heel erg als ik echt geen idee heb wie de best man is?

Ja! ;):D

Het is David Eugene Edwards. Zanger van Woven Hand en vroeger van 16 Horsepower...

16 horse power heb ik wel van gehoord maar woven hand is echt nieuw voor mij. Overigens geen idee wat voor muziek ze maken.

De foto's die Henrie geplaatsheeft zijn wel mooi, maar vind ik daarentegen ook "gewoon" en erg saai.... Die van Buizenbart geeft m.i. de echte emotie weer :rolleyes: Vind ik een prachtig beeld......

Hoewel erg van de here (ik dus niet, wordt soms misselijk van een hoog "Oh Lord"-gehalte bij sommige muziek) vind ik het van hem goed te pruimen. Prachtige albums gemaakt, en idd een gedreven persoon. Heb hem

Henrie, de onderste foto van Woven Hand, die je postte, vind ik zeer mooi en geslaagd !!

Very nice

Gr

Stef

Dank je, maar je zou eigenlijk degene die de foto's heeft gemaakt moeten bedanken :lol: Ik heb niet eens een camera (afgezien van 2 matige camera's op m'n mobiele telefoons), laat staan dat ik zulke foto's kan maken ;)

Volgende keer eventueel vermelden wie of welke instantie de foto's heeft gemaakt ... wie weet welke parels we op die manier te zien krijgen :)

Gr

Stef

Ik was ook al bezig ;)

Edwards blijkt ook maar een mens te zijn lees ik in een interview: al 22 jaar getrouwd, heeft een zoontje :blink:

Dan is ie op z'n 18e getrouwd, want hij is geboren in 1968, volgens Wiki. Ach ja, hij komt uit de Amerikaanse Bible Belt, dus zo vreemd is het dan ook weer niet... ;)

Hij heeft volgens dezelfde wiki ook een dochter trouwens...

Ik was ook al bezig ;)

Edwards blijkt ook maar een mens te zijn lees ik in een interview: al 22 jaar getrouwd, heeft een zoontje :blink:

Dan is ie op z'n 18e getrouwd, want hij is geboren in 1968, volgens Wiki. Ach ja, hij komt uit de Amerikaanse Bible Belt, dus zo vreemd is het dan ook weer niet... ;)

Hij heeft volgens dezelfde wiki ook een dochter trouwens...

Als ik het me goed herinner stond er "We met just after high school".

• 3 weeks later...