Jump to content

Wat Horen Jullie Nog..?

WanFie
 Share

29 members have voted

1. 1. Waar ligt jouw grens

• 1. Ik hoor verschil tussen verschillende luidsprekers
      7
    • 2. Ik hoor verschil tussen verschillende electronische apparaten
      8
    • 3. Ik hoor verschil tussen verschillende signaalkabels
      3
    • 4. Ik hoor verschil tussen apparaatvoetjes (spikes, dempers, masterbase e.d.)
      3
    • 5. Ik hoor verschil tussen verschillende netkabels, netfilters e.d.
      4
    • 6. Ik hoor verschil tussen een set mét en zonder onverklaarbare middeltjes (gehakt, Harmonix, Miracle wraps ens.)
      6
  2. 2. Welke frequentie horen jullie nog?

• 1. 6000 Hz
      2
    • 2. 9000 Hz
      3
    • 3. 12000 Hz
      6
    • 4. 15000 Hz
      4
    • 5. 18000 Hz
      3
    • 6. 21000 Hz
      0

Recommended Posts

Kennelijk is de knipoog je niet opgevallen... :D

Ik denk dus dat er tijdens het bewerken van de nummers (o.a. inkorten) er door de software wat anders van is gemaakt dan wat er orgineel in ging.

:)

"BTW, het valt me op dat de kopie het "slechter" doet dan het origineel. Dat heb ik trouwens al bij meerdere kopien waargenomen. Maakt niet uit welke software en welke brander ik ervoor gebruik, de kopie laat telkens steekjes vallen en zo ook de testcd ohmy.gif", zegt Sodejuu.

"Ik merk dat ook met het nummer van Otmar Liebert. Met de kopie ben ik hoog en dynamiek kwijt. Bovendien is de klank meer gesloten. De gitaar die links staat te spelen b.v. is minder herkenbaar als gitaar. het livegevoel is minder zeg maar.", zeg jij.

Ik heb dat nummer van Liebert niet origineel, maar het zou zo maar een referentienummertje kunnen zijn. Fantastische dynamiek hoor. Er is een gitaar rechts die zo'n beetje náást me staat te spelen. Wat een ruimte!

Als je me nog eens de eer wilt aandoen te komen luisteren, kan ik je het ook laten horen. Mocht je de originele cd hebben, vooral meenemen dan.

Tot die tijd kun je de illusie blijven koesteren dat je "te oud bent voor die rotzooi".

M :ph34r: rc

• 2 weeks later...