Jump to content

10 X 10 = 100 (%)


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Zoals al eerder gezegd is Array hier inderdaad heilig. Net zoals er de broer van mijnheer Lamborgini Lamborghini waarschijnlijk ook een Lamborgini Lamborghini rijdt (bij wijze van spreken).

 

Maar toch had je een beetje gelijk. Er bleek n.l. nog een verbetering mogelijk. Nu is die erg van het tijdstip en omgeving afhankelijk, maar toch. De meeste mensen die de S10 op proef kregen waren razend enthousiast. Maar een paar mensen stuurden hem terug met de opmerking dat het ruimtelijk gevoel wat tegen viel. De hoorbaarheid van galm en zo. Chris is dus weer een paar weken in de weer geweest om uit te vogelen hoe dit te verbeteren. Na de nodige proefjes bleek dat HF wel eens de oorzaak kon zijn. Nu zitten er dus filtertjes over de ingangen. Het eerste aangepastte prototype staat nu hier en ik kan inderdaad zeggen... het maakt wél verschil. Het stereobeeld is nog steeds prachtig, maar nu hoor je galm en uitklinken van instrumenten nóg wat beter. Het verschil is niet groot, maar ik kan me voorstellen dat in een ernstig vervuilde omgeving het verschil groter is.

 

:)

Na het heilig, nu zalig verklaard.

Link to comment
Share on other sites

 

Ik denk zelf dat het je eigen gemoedstoestand is (lekker gegeten, koppie koffie of wijntje, desgewenst rokertje) die bepaalt hoe lekker je luistert.

Dat je daarbij ook anders hoort lijkt me evident.

 

Maar goed, ik ga deze discussie stoppen want die is al zovaak gevoerd

 

Maar je heb wel degelijk een punt.

Link to comment
Share on other sites

Guest tubejack

Helemaal niets Jack.

Ik ben alleen een beetje moe van dat er niets beters is als Array behalve de nóg nieuwere Array.

 

Een béétje relativeren kan inderdaad geen kwaad.

Het is heel goed, ik gebruik het graag als referentie.

 

De nieuwe serie klinkt inderdaad nóg mooier, ik vind het heel erg knap gemaakt.

Dat laatste beetje "hardheid" rond vrouwen stemmen klinkt in mijn oren bijna net zo mooi vloeiend als een buis.

Maar dat er niets beter is, vind ik een gewaagde uitspraak.

 

Ik ben 3 vrouwen gewent :rolleyes: Live!

Link to comment
Share on other sites

Helemaal niets Jack.

Ik ben alleen een beetje moe van dat er niets beters is als Array behalve de nóg nieuwere Array.

Alleen maar commentaar leveren op anderen is wel erg gemakkelijk niet waar. Schrijf eens iets over je eigen set of ervaringen. Kunnen we ook eens inhoudelijk reageren. (erg leerzaam voor je)

Link to comment
Share on other sites

Guest tubejack

Hans, Ruud heeft onlangs zijn ervaringen nog gedeeld.

 

Bovendien kan ik me voorstellen dat sommige Hear wel eens een beetje moe worden.

Wij van "wc-eend" adviseren "wc-eend" :P

 

Maar Ruud waar speel je nu mee? Ik zag dat je laatst je Sansui versterker te koop had staan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...