Jump to content

Lowlands

s_k
 Share

Recommended Posts

Moggel,

Ben zelf een gigantische Lowlandsganger, waarvan akte:

45.jpg

(ll2k8)

Vind het een geweldig festival.

Veel bands die je nergens anders ziet en vooral een sfeer waar je u tegen zegt.

Onthaasten en ontdekken dat er in deze hektische maatschappij ook nog aardige mensen zijn.

Voor de geinteresseerden, foto's van mijn 5 Lowlands dagen van 2008:

http://stijnkraft.ebenau.net/daily/2008/august/lowlands/1

http://stijnkraft.ebenau.net/daily/2008/august/lowlands/2

http://stijnkraft.ebenau.net/daily/2008/august/lowlands/3

http://stijnkraft.ebenau.net/daily/2008/august/lowlands/4

http://stijnkraft.ebenau.net/daily/2008/august/lowlands/5

En de filmpjes van de afgelopen 3 jaar Lowlands:

--> 2006

--> 2007

--> 2008

Lowlands, tja ik weet het nog niet. Vaak is het mij te populair. 's avonds alleen maar dance DJ's en overdag brave pop. Misschien overdrijf ik nu wat maar ik ga er zeker niet voor de muziek heen. De sfeer is wel goed meestal. Wel ga ik hoogst waarschijnlijk naar Graspop.

Ik ga alleen naar festivals als er (genoeg) bands staan die ik leuk vind. Alleen voor de sfeer naar Lowlands gaan, vind ik wat te karig voor die 120 euro (of zoiets) die ze er voor vragen. Er heerst altijd wel een goeie sfeer trouwens. Ben er 3 keer geweest geloof ik. Vorig jaar niet, 2007 wel, daarvoor een hele tijd niet en ooit 2x eerder (2001, 2002 of zo) geweest volgens mij... Vind het leuker dan Pinkpop. Andere meerdaagse festivals ben ik nooit geweest. Ik wil nog wel een keer naar Werchter denk ik. Schijnt ook gaaf te zijn. Een festival als Graspop, waar alleen maar rock/metal staat, zou ik niet snel heen gaan. Veel bands ken ik dan niet, en een weekend lang alleen maar metal is mij wat te veel van het goede...

Lowlands, tja ik weet het nog niet. Vaak is het mij te populair. 's avonds alleen maar dance DJ's en overdag brave pop. Misschien overdrijf ik nu wat maar ik ga er zeker niet voor de muziek heen. De sfeer is wel goed meestal. Wel ga ik hoogst waarschijnlijk naar Graspop.

Pinkpop is Populair, Lowlands juist niet.

Ja natuurlijk moeten ze met grote namen gooien, maar daar moet je niet voor gaan.

Heb daar een hoop niet per s

Ik ben nu denk ik een keer of 4 lowlands geweest zo uit mijn hoofd 1997, 1999 2005 en 2006. Mijn vriendin is er denk ik een stuk of 10 keer geweest. We zien wel wat we gaan doen. Wat ik wel jammer vind is dat Graspop zo groot geworden is. Vorig jaar zijn er ruim meer dan 100.000 bezoekers geweest op zondag mochten er geen kaarten meer worden verkocht van de politie, het was te druk op het terein.

Daar geniet ik graag 5 dagen van :)

En dan te bedenken dat Lowlands maar 3 dagen duurt ;):D Maar jij gaat zeker een dag voor de opening, als de (eerste) camping al open is? Uiteraard vertrek je pas de dag na de laatste festivaldag. Dat doe ik ook altijd...

Ik ben nu denk ik een keer of 4 lowlands geweest zo uit mijn hoofd 1997, 1999 2005 en 2006. Mijn vriendin is er denk ik een stuk of 10 keer geweest. We zien wel wat we gaan doen. Wat ik wel jammer vind is dat Graspop zo groot geworden is. Vorig jaar zijn er ruim meer dan 100.000 bezoekers geweest op zondag mochten er geen kaarten meer worden verkocht van de politie, het was te druk op het terein.

Je hoort van veel Lowlands gekken dat Graspop erg gaaf moet zijn.

Ook maar eens doen dan ;)

En dan te bedenken dat Lowlands maar 3 dagen duurt ;):D Maar jij gaat zeker een dag voor de opening, als de (eerste) camping al open is? Uiteraard vertrek je pas de dag na de laatste festivaldag. Dat doe ik ook altijd...

Ja wat denk jij dan? ;D.

De camping is een belangrijk deel van Lowlands, die wil ik niet missen.

En verder ontken ik liefst zo lang mogelijk dat er nog iets buiten Lowlands is.

Ik ben echt een week niet mezelf na Lowlands hoor, tis echt klote om dan door een stad te lopen en te zien dat er 'ook andere' mensen zijn. Idioot h

Ja wat denk jij dan? ;D.

De camping is een belangrijk deel van Lowlands, die wil ik niet missen.

En verder ontken ik liefst zo lang mogelijk dat er nog iets buiten Lowlands is.

Ik ben echt een week niet mezelf na Lowlands hoor, tis echt klote om dan door een stad te lopen en te zien dat er 'ook andere' mensen zijn. Idioot h

2008.jpg

Coole auto's :) Behalve die Astra natuurlijk :D

Na twee Mitsubishi's is zo'n astra een verademing.

Zou nu niets anders meer willen dan een station, al zijn die oldtimertjes prachtig.

Kreeg 5000 euro in m'n handen geduwd voor een auto, ongevraagd. Vandaar de Astra (die kostte heel wat minder, de rest is aan Mitsubishi-oplichterij gegaan. Ga naar de dealer? Never!).

Graspop is voor mij mijn zomer vakantie. Ik neem meestal 2 dagen ervoor en de week daarna vrij. Meestal kost het mij bijna €1000 euro voor 2 personen. Daarvan is meestal minimaal €200 voor LP's/CD's gereserveerd. Elk jaar is er namelijk een metal market daar kan je soms hele leuke dingen vinden. Meestal betaal je daar ook wel de hoofdprijs maar in de winkel of op internetwinkel zie je het weinig. Spullen kopen op ebay of marktplaats ben ik niet zo'n liefhebber van, zeker niet van particulieren.

Het is niet goed koop nee maar een weekje aan het strand liggen is niet goedkoper denk ik.

Ik vind een weekend gewoon te lang en niet alles is goed.

Ook vind ik het dan een beetje te prijzig worden een dag kaard was nog leuk betaalbaar.

En dan moet je ook nog drie dagen eten en drinken. Prijzig ja.. <_<

Ik ben inclusief kaartjes en reis nog geen 250 euro kwijt voor vijf dagen Lowlands.

Beetje vakantie kost meer :)

Edit: Mordante; Jij bent een dure vakantieganger, dat h

Ook vind ik het dan een beetje te prijzig worden een dag kaard was nog leuk betaalbaar.

Ik ben inclusief kaartjes en reis nog geen 250 euro kwijt voor vijf dagen Lowlands.

Ik koop 1x per jaar dezelfde schoenen bij de muziekwinkel voor 50 euro.

En verder onderbroeken en 'the occasional shirt' en af en toe een spijkerbroek voor 15 euro.

Denk niet dat ik 125 euro per jaar aan kleding haal.

Jij hebt gewoon meer geld ;D

Welke schoenen?

{D9EF7F6C-AD14-48DF-B12C-F313EE5465A4}_VansCheckeredSlipOn.jpg

Die natuurlijk ;D

• 4 weeks later...