Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Guest Rein!

Toen ik de Kings kocht was er nog geen speksteen bij Klaas. Later wel wat prototypes gehoord en uiteindelijk ook de SS30. Over die prototypes kun je niet teveel zeggen, de SS30 vond ik toen wat te veel proberen te overtuigen. Aan de andere kant, misschien was ik door m'n referentie toen ook wel gewoon niet in staat e.e.a. goed te beoordelen.

Is het een custom-made speaker? Ik zie ze niet op de site...

Guest tubejack
Is het een custom-made speaker? Ik zie ze niet op de site...

Klopt Rein, het is een heel nieuw type. Er staat wel een stukje op zijn site met een demo

van deze weergevers samen met Guido Tent, ik dacht 23mei j.l. over die weergevers gaat het.

Foto's staan er nog niet.

@tubejack

Ziet er echt top uit ! Staat als een huis zo te zien. Heb eens een gesprek met de steenhouwer gehad en die had zelf ook eens luidsprekers gemaakt uit marmer. Volgens hem klonk dat onverslaanbaar goed.

Ben eigenlijk best benieuwd hoe zo iets klinkt.

Best compact nog maar super stabiel en zwaar.

Zitten er geen stofdoekken bij ?, Lijkt mij gevaarlijk

Guest tubejack
Zitten er geen stofdoekken bij ?, Lijkt mij gevaarlijk

Dank je LP.

Gevaarlijk? waarom? Er heeft nog nooit iemand aan mijn speakers gezeten.

Ach iedereen zijn omgeving, Als je veel bezoek ondvangt zal ik er persoonlijk wel mee op passen. Mensen maken er echt een sport van om dome's in te deuken.

Als ik het vragen mag, Hoeveel heb je eigenlijk voor die weergevers betaald. Ze zien er namelijk wel erg duur en mooi afgewerkt uit !

Denk dat het idd goed met buizen gaat.

Guest tubejack
Ach iedereen zijn omgeving, Als je veel bezoek ondvangt zal ik er persoonlijk wel mee op passen. Mensen maken er echt een sport van om dome's in te deuken.

Als ik het vragen mag, Hoeveel heb je eigenlijk voor die weergevers betaald. Ze zien er namelijk wel erg duur en mooi afgewerkt uit !

Denk dat het idd goed met buizen gaat.

Dat soort "vrienden" heb ik niet :blink:

Duur, is een relatief begrip, ze zijn mijninziens erg betaalbaar rond 2200...2400 set

Wat de uiteindelijke prijs gaat worden weet ik niet, vandaar dat ik verwijs naar de maker

Groeten,

Jack

nou als iemand mijn domes induwt gaat ie wel horizontaal weg, kan ie engelengezang beluisteren en gouden harpjes

:D

Ja Jack, ik moest ff wennen aan het uiterlijk, maar het heeft wat. ik zou wel ff het front beplakken met naaldvilt zoals ik ook deed (eerste reflectie, scheelt in focus etc.). afijn kan het niet laten te prutsen :cool2:

groet

Guest tubejack
Ziet er wel heeeel mooi uit Jack.

Moet vast erg goed klinken als ik je enthousiasme zo lees.

Net als mijn vorige boxen moet het uiterlijk nog even "wennen" :o

In deze klasse klinkt bovengemiddeld goed, ik voel me echt een "spek"koper :D

Robx: laat Spido het maar niet horen..... :lol:

Groeten,

Jack

Ik zat met dezelfde vraag over bescherming maar kreeg een geruststellend antwoord, volgens de maker heeft deze speaker geen doek nodig. Kevlar, weet je wel ! Daar maken ze kogelvrije vesten van!

Alleen met heel scherp gereedschap

spido zou het verschil (front ont-reflecteren) ongetwijfeld horen .... als ie zo iets moois bouwt kan ie ook luisteren.

of hij vindt het verschil te klein. ik vind verschillen nooit te klein, alle beetjes samen geven groot verschil namelijk.

groet

Zojuist viel me op dat de website van de PP's is geupdate.

en bedankt voor de info.

update en jou als PR man, dan komt dat helemaal goed :lol:

jullie denken elke keer dat ik iets tegen Klaas heb?

ik ken Klaas helemaal niet!!

ik ken alleen een uit de hoogte opererende schandknaap van Klaas. Klaas zou deze schim een schop moeten geven :ph34r:

ik heb ook nooit gezegd at ik de PP's slechte luidsprekers vind!, hoe zou ik kunnen? ik heb ze nooit gehoord.

alleen alle andere luidsprekers & bouwers daarvan afkraken vind ik niet respectvol. dat zouden jullie ook eens toe moeten geven want jullie kunnen niet anders dan het hiermee eens zijn lijkt mij ;)

alleen alle andere luidsprekers & bouwers daarvan afkraken vind ik niet respectvol. dat zouden jullie ook eens toe moeten geven want jullie kunnen niet anders dan het hiermee eens zijn lijkt mij ;)

afkraken is niet respectvol. Maar de vraag is of afkraken wel altijd aan de orde is. Sommigen zijn namelijk z

afkraken is niet respectvol. Maar de vraag is of afkraken wel altijd aan de orde is. Sommigen zijn namelijk z

bij mijn weten is spido geeneens niet een vent!

ja klets er maar omheen.

heel simpel

vind jij de wijze van communiceren van forumkarakter spido beschaafd?

bij mijn weten is spido geeneens niet een vent!

ja klets er maar omheen.

heel simpel

vind jij de wijze van communiceren van forumkarakter spido beschaafd?

ja, ik wel. En humoristisch. En geniaal. Het is een rol, als je dat niet bevat, zal je er moeite mee hebben.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...