Marcel Fransen Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Ik ben op zoek naar een nieuwe speakers. Afgelopen weekend geluisterd naar een paar T+A TLS 3. Wat ik jammer vond is dat ik ze in deze winkel niet kon vergelijken met de dynaudio contour 1.3 SE en B&W Nautilus 804 (beide wel iets duurder) die ik eerder gehoord heb. Mijn vrouw was wel helemaal weg van het mooie uiterlijk van de T+A speaker (TIP: neem nooit je vrouw mee ) Heeft er iemand ervaringen met de T+A speaker? gegroet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Een jaar of 2 geleden zat een collega in dubio welke nieuwe speaker hij moest kopen. op dat moment had hij de B&W DM330i. Zelf had hij wel oren naar de B&W CDM7. Ik heb 'm toen mee naar een zaak genomen waar hij die CDM7 kon vergelijken met Dynaudio Contour 1.8 en de T+A TAL 140. Hij heeft gekozen voor de laatste en is er zeer blij mee. (Spelen op een AVM V1, M1, CD2 set met MIT T2 LS en T5 NF bekabeling.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Fransen Posted 13 januari 2003 Author Report Share Posted 13 januari 2003 Weet je misschien nog welke zaak dat zou was? Zou graag een dynaudio met een T+A kunnen vergelijken. Verder (ben (nog) niet zo'n hele grote expert) heb ik even naar andere T+A sppeakers gekeken, ze leveren voor dezelfde prijs als de TLS 3 ook een transmision line speaker, de Criterion X1. Zou dit qua plaatsing beter kunnen zijn aangezien ik er niet onder uit kom mijn speakers niet te ver van een glaswand af te zetten? Bedankt! Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Die zaak was Elektro Jansen in de Grebbenersta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 hifi studio zwaard in Rotterdam verkoopt ook zowel T+A als Dynaudio. http://www.zwaard-hifi.nl/index.html Goede zaak ook verder (eerst afspraak maken als je speciale dingen wil vergelijken denk ik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts