carl Posted 5 april 2006 Report Share Posted 5 april 2006 Ik was vanochtend even bij de importeur van Denon om de CD/versterker van mijn dochter te laten nakijken. Look en Listen heeft een hele mooie showroom. Niet onmiddellijk op ons soort mensen gericht (geen echte luisterkamer en veel AV) maar Stax hoofdtelefoons stonden er ook. Effen geluisterd en eerlijk gezegd heel wat mooier dan wat ik van vroeger kan herinneren . Eigenlijk heel goed en veel draagcomfort. Met luidsprekers luisteren is veel prettiger maar ik kan me voorstellen dat je er zoiets bijkoopt bijvoorbeeld voor bij de computer. Zoiets zie je natuurlijk nooit in de aanbieding. Iemand ervaring? Carl PS Trouwens die Metz TV's zien er ook mooi uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 5 april 2006 Report Share Posted 5 april 2006 Ja, ik ben sinds een tijdje in het bezit van een Stax-hoodfdtelefoon. Vind ik fantastisch. Het is wel een oudje: de Stax Lambda Pro. Met de nieuwe modellen heb ik geen ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 6 april 2006 Report Share Posted 6 april 2006 Ja ik had ervaring met de nieuwste Stax, de Signatuur 4040. De mooiste hoofdtelefoon die ik ken (en ik heb er velen gehad en uiteprobeerd.) Natuurlijke klank, typererend voor een electrostaat, met veel lucht en ruimtelijkheid. ook het draagcomfort, wat door sommigen als een nadeel van de Stax wordt beschouwd, vind ik uitstekend. Omdat ik nu een eigen luisterkamer heb, heb ik de Stax ingeruild voor een platenspeler. Nadeel: door het open systeem luisteren je mede bewoners mee en dat kan wel eens vervelend zijn voor de ander. Hansko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts