audiofreak Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 ik neem aan dat het enthousiasme de audioresearch phonotrap betreft? Uiteraard ben ik enthousiast over m'n Audio Research, anders had ik hem waarschijnlijk ook nooit gekocht. Echter besef ik me terdege dat hij absoluut niet zaligmakend is. Beste KeesW, Zou je misschien 'ietsje meer' willen vertellen over je Audio Research phonoversterker? Type en prijs? En met welke andere phonoversterkers/phonotrappen je het vergeleken hebt? Waarom je tot deze keus bent gekomen enz? Ik ben namelijk me ook aan het orienteren voor een andere phonoversterker/phonotrap en mij is o.a.ook een BlueNote phono2 aangeraden. Ik draai met een MC element KISEKI BLUE AGAAT RUBY, 42 Ohm impedantie. Alvast dank voor je informatie. Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Als ik zo lees dan moet je een Graham met een JA kopen of eeen SME met Colibri want dan zit je dicht tegen neutraal. Overigens de keren dat ik de Colibri heb gehoord vond ik hem iets te in het hoog. Is trouwens die AR voor 2.300 nieuw? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Als ik zo lees dan moet je een Graham met een JA kopen of eeen SME met Colibri want dan zit je dicht tegen neutraal. Overigens de keren dat ik de Colibri heb gehoord vond ik hem iets te in het hoog. Is trouwens die AR voor 2.300 nieuw? Carl Ik heb JA elementen in meerdere armen gehoord, en hij blijft naar de warme kant neigen. De graham arm heeft hier niet zo'n mega invloed op zodat ie het karakter van het element kan veranderen. Persoonlijk denk ik dat het merendeel van de platen draaiers van een warmig geluid houden. Niks mis mee, ieder z'n smaak, en dan is een JA element een absoluut goeie keus. Let wel, Ik zeg hier dus niet dat een JA element een echt warm klinkend element is. Een SME V met Colibri? Ik heb het geprobeerd,een paar weken mee gespeeld en toch maar weer de Graham gemonteerd. De overall balans was ,in mijn oren, mooier Dit tot vreugde van een mede forum genoot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 28 maart 2006 Report Share Posted 28 maart 2006 Beste Siep , Ik heb JA elementen in meerdere armen gehoord, en hij blijft naar de warme kant neigen. Als je een JA Eco bedoelt klopt dat. Als je een JA Boron Mk 1 bedoelt klopt het ook nog net. Als je een JA Boron Mk 2 bedoelt dan klopt het niet en een Finish en Formula ook niet. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Prijs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Beste Siep , Ik heb JA elementen in meerdere armen gehoord, en hij blijft naar de warme kant neigen. Als je een JA Eco bedoelt klopt dat. Als je een JA Boron Mk 1 bedoelt klopt het ook nog net. Als je een JA Boron Mk 2 bedoelt dan klopt het niet en een Finish en Formula ook niet. MvG, Haudio Gelukkig hou je het woord neigen er in. Het geeft aan dat we niet over echt grote stappen spreken. Overigens een JA Boron Mk 2 in een SME V vindt ik toch nog naar de warme kant, daar is ie weer ,neigen. Maar ja, dat is mijn mening. Wat betreft de Finish en Formula heb ik geen idee, en durf ik geen uitspreken te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Overigens een JA Boron Mk 2 in een SME V vindt ik toch nog naar de warme kant, daar is ie weer ,neigen. Je bent ook wel een zeurpiet Siep hehehe, ja he. En dan zou je es moeten weten wat er door zelf censuur wordt tegen gehouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 29 maart 2006 Report Share Posted 29 maart 2006 Beste Siep & Kees, allerlei dingen die niet gezegd mogen worden, de waarheid die onaangenaam zou zijn, complotten en theorie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts