dick jansen Posted 3 november 2005 Report Share Posted 3 november 2005 Ik werd ook al voor ouwe zak uitgemaakt door Van Katoen toen ik mijn leeftijd ingaf. Jij ook al? Het is ook een test voor de jeugd h Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 3 november 2005 Report Share Posted 3 november 2005 Nou leuk mijn gehoor was onvoldoende en ik dien contact op te nemen met mijn huisarts is dat wat dan? Ach het verbaast me niets teveel oorontstekingen en het spelen in een band hebben mijn gehoor geen goed gedaan. Toch geniet ik nog van muziek maar ik ben zuinig op mijn gehoor dus de volume knop gaat niet meer te vaal zeer luid . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 november 2005 Report Share Posted 3 november 2005 Nou leuk mijn gehoor was onvoldoende en ik dien contact op te nemen met mijn huisarts is dat wat dan? Die kan je doorverwijzen naar de KNO-arts en die kan je dan een gehoorapparaat aanmeten. Mocht het echt nodig zijn tenminste... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D van der Deijl Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 Nou leuk mijn gehoor was onvoldoende en ik dien contact op te nemen met mijn huisarts is dat wat dan? Die kan je doorverwijzen naar de KNO-arts en die kan je dan een gehoorapparaat aanmeten. Mocht het echt nodig zijn tenminste... Nee zo erg is het niet en daarbij ik zie mezelf niet lopen met een dergelijk apparaat alleen al omdat er dan weinig over zal blijven van hifi. Ik zit (nog) niet in een isolement al is het wel zo dat ik moeite heb gesprekken te volgen wanneer er druk door elkaar gepraat wordt maar daar valt mee te leven. Wel wil ik benadrukken dat je zuinig moet zijn op je gehoor iets waar ik te laat achter ben gekomen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
reMC Posted 4 november 2005 Report Share Posted 4 november 2005 "De uitslag van de test komt overeen met wat je van te voren had gedacht: je hoort goed!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Nee zo erg is het niet en daarbij ik zie mezelf niet lopen met een dergelijk apparaat alleen al omdat er dan weinig over zal blijven van hifi. Hoezo? Je gaat toch juist beter horen met een gehoorapparaat? Dus waarom zou er dan niks overblijven van hifi? Overigens zie je er nauwelijks iets van hoor, zo'n gehoorapparaat. Ze hebben tegenwoordig erg kleine modellen... Ik zit (nog) niet in een isolement al is het wel zo dat ik moeite heb gesprekken te volgen wanneer er druk door elkaar gepraat wordt maar daar valt mee te leven. M'n vader had dezelfde klacht. Tijdens verjaardagen kon ie alleen met iemand praten als ie die persoon aan kon kijken en dan nog moest die persoon duidelijk praten (en m'n vader moest geconcentreerd luisteren). Meeluisteren met een gesprek zat er niet in. Hij heeft nou gehoorapparaten, en nu kan ie dat wel weer. Hij wil nu niet meer zonder. Behalve op de fiets, want zonder gehoorapparaat scheelt het een hoop windgeruis... Wel wil ik benadrukken dat je zuinig moet zijn op je gehoor iets waar ik te laat achter ben gekomen . Ik doe m'n best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 5 november 2005 Report Share Posted 5 november 2005 Deze week is De Week van het Oor en dat houdt o.a. in dat ons plaatselijk ziekenhuis "open dag" hield op de KNO-afdeling. Je kon er een gratis gehoortest laten afnemen. Nou, die gelegenheid heb ik dus aangegrepen. Toch prettig om nog een bevestiging te krijgen dat er niks mankeert aan het functioneren van m'n gehoor. Volgend jaar wordt dit initiatief trouwens herhaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 november 2005 Report Share Posted 17 november 2005 Ik heb even die hoortest op internet gedaan. Op k.. luidsprekers, met een computer die best luidruchtig is en veel achtergrondgeluid. Ik kwam er toch goed uit. Gelukkig, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 20 november 2005 Report Share Posted 20 november 2005 geslaagd ondanks luidruchtig blazen van de fan in de mijn laptop. pffffff weinig disco heeft wellicht geholpen, heb altijd al hekel gehad aan pokkelawaai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts