ik wil me... Posted 21 september 2005 Report Share Posted 21 september 2005 Ik ben voor de personeelsvereniging op zoek naar een stereo versterker voor een ruimte van 15 bij 15 meter. Er hangt in elke hoek een luidspreker met een max belasting van 200 wat. Bijkomende eis is dat er een microfoon ingang op moet zitten. Zoals bijna elke pv is ook de onze niet zo goed bij kas. Een koopje zou welkom zijn. Nu zie ik bij diverse webwinkels voor een honderd of vier wel leuke 2x120 versterkers (hk3480),maar daar zit dan weer geen microfoon-ingang op. Of kun je ook via de audio in ingang erbij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 september 2005 Report Share Posted 21 september 2005 Simpelste oplossing? Die HK kopen en er een 2e hands cassettedeck bij zoeken. Die ouwe dingen hebben meestal wel een (mmestal 2) microfooningang en dat deck sluit je dan op de versterker aan. Klaar is de PV BTW, het het fijn zijn als je je naam zou inkorten. Hij is nogal lang uitgevallen en vernaggeld "het beeld" (wordt stuk smaller) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ik wil me... Posted 21 september 2005 Author Report Share Posted 21 september 2005 Je hebt helemaal gelijk vwb de naam. Heb zitten zoeken maar kan niet vinden hoe. Je oplossing voor de microfoon ingang is wel praktisch, maar weer niet zo elegant. Nog andere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 september 2005 Report Share Posted 21 september 2005 Je hebt helemaal gelijk vwb de naam. Heb zitten zoeken maar kan niet vinden hoe. Je oplossing voor de microfoon ingang is wel praktisch, maar weer niet zo elegant. Nog andere? In de hifi zijn er niet veel versterkers met een microfooningang. Ik ken er iig geen, of het moet een ouwe Sherwood zijn, maar die wil je niet (of die zou je niet moeten willen). De oplossing met het cassettedeck werkt perfect. Die hebben we ook een tijd zo in de kantine van onze voetbalvereniging gedaan. Je zou ook op zoek kunnen gaan naar een microfoonversterker voor bij de normale versterker, of een klein mengpaneeltje. Anders kom je toch uit bij de professionele omroepversterkers (zoals waarschijnlijk bij de receptie staat), maar die klinken werkelijk afgrijselijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 september 2005 Report Share Posted 21 september 2005 Koop een elcheapo mengpaneeltje, bv zo'n Behringer voor 59 euro, en sluit het op de amp aan (wellicht ook een goedkope semi pro amp kiezen) (2*300 watt@4 ohm a 199 euro) Op marktplaats vind je ze vast ook wel 2e hands We hebben het hier niet over hifi natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts