debontehond Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Ik wil dus de KEF Q1 kopen vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding en het bescheiden formaat (ze komen OP mijn bureau). Ik overweeg de Micromega Minium AMP (zie ook andere post). Ik speel vanalles qua muziek maar wel erg veel electronische muziek en ik vindt het belangrijk dat ook dat goed klinkt. Ik vraag me af of ik geen krachtiger model moet nemen. Ik denk aan de NAD 320 BEE ofzo. Of een Rotel RA01 (heb geen AB nodig). Aanraders? Tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Quad Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Ik wil dus de KEF Q1 kopen vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding en het bescheiden formaat (ze komen OP mijn bureau). Ik overweeg de Micromega Minium AMP (zie ook andere post).Ik speel vanalles qua muziek maar wel erg veel electronische muziek en ik vindt het belangrijk dat ook dat goed klinkt. Ik vraag me af of ik geen krachtiger model moet nemen. Ik denk aan de NAD 320 BEE ofzo. Of een Rotel RA01 (heb geen AB nodig). Aanraders? Tips? rotel ra01 is een goeie en goed betaalbaar ook. transparant en heldere klank en verder geen onnozele frutsels. Ook degelijk gebouwd en heeft een chique uiterlijk. Ik heb zelf een rotel rc-03 voor en rb-03 eindbak en ben daar zeer tevreden over. stuurt mijn linn's ninka's met een impedantie van 4 ohm zeer goed aan. robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Lichte voorkeur voor NAD, maar Rotel zou ook een goede keuze zijn. Quad is prachtig, maar een beetje 'te' voor luidsprekertjes van nog geen 200euri... Ga niet te veel af op specs en testjes, maar ga vooral lekker luisteren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Ik heb deze ook ooit overwogen als PC speakers icm een SE buizen amp. Ik heb ooit een test gelezen waaruit bleek dat ze een iets te moeilijke belasting zouden vormen voor een SE buizen amp. Het impedantieverloop vergt een goede stroomleverancier. Verder zijn het erg leuke speakers, kies een amp met een goede voeding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts