Jump to content

K.... luidsprekers

carl
 Share

Recommended Posts

Dat mag ik die dingen die los bij een computer zitten toch echt wel noemen. Ik heb wel eens bij een audio zaak gevraagd of ze niets simpels hadden, dat een minimum aan kwaliteit bezat, maar ze konden me niet verder helpen.

Er zal toch iets beters op de markt zijn dan al die flut die computer zaken verkopen (en dan nog doen of het geweldige kwaliteit is). Gewoon normaal low-end (meer heb ik niet nodig achter de computer), maar dan echt niet minder. Voor de rest ga ik wel naar beneden.

Heeft iemand suggesties?

Carl

Guest Stuifje

Je vroeg om luidsprekers bij je P.C. Ik zelf heb een Dell computer met meegeleverde Altec Lansing speakers type ACS 340 (2 satteliet en 1 subwoofer) echt waar perfect geluid!!!! Ook gechikt voor DVD films.Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Guest Jeroen Leeflang

De Cambridge speakers klinken ook niet echt slecht. Alleen een beetje veel ruis uit de versterker, maar dat is bij hogere volumes niet meer hoorbaar.

Beste Carl,

Als ik jou was zou ik inderdaad gaan kijken naar een tweedehands versterkertje en een stel boxen. Dat hoeft echt niet veel te kosten.

Het is niet altijd zo dat luidsprekers voor de computer slecht klinken. Er zit echt wel leuk spul bij. Maar ja, de prijs he. Die valt meestal flink tegen. Dan kun je beter voor tweedehands gaan.

Kijk maar eens op www.marktplaats.nl. Daar kun je vast wel iets pasends vinden. Veel succes verder.

Groeten,

Rienk

• 2 weeks later...

De beste oplossing volgens mij is een stel Philips MFB 541 actieve speakers op de kop tikken. Ze mogen tussen de 175,- en 250,- per paar kosten. Deze speakers hebben een instelbare inganggevoeligheid knop (3 standen) en geven een zeer goed geluid.

Philips%20MFB541%20zonder%20front.jpg

Groeten, Fred

Audiofriends

met%20oren%20groter.gif

(nieuw op mijn site: het