carl Posted 28 mei 2001 Report Share Posted 28 mei 2001 Dat mag ik die dingen die los bij een computer zitten toch echt wel noemen. Ik heb wel eens bij een audio zaak gevraagd of ze niets simpels hadden, dat een minimum aan kwaliteit bezat, maar ze konden me niet verder helpen. Er zal toch iets beters op de markt zijn dan al die flut die computer zaken verkopen (en dan nog doen of het geweldige kwaliteit is). Gewoon normaal low-end (meer heb ik niet nodig achter de computer), maar dan echt niet minder. Voor de rest ga ik wel naar beneden. Heeft iemand suggesties? Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 mei 2001 Report Share Posted 28 mei 2001 2e hands versterkertje met 2e hands boekenplank luidsprekers? Zoek bij ibazar ofzo en je zult best wat vinden. Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stuifje Posted 29 mei 2001 Report Share Posted 29 mei 2001 Je vroeg om luidsprekers bij je P.C. Ik zelf heb een Dell computer met meegeleverde Altec Lansing speakers type ACS 340 (2 satteliet en 1 subwoofer) echt waar perfect geluid!!!! Ook gechikt voor DVD films.Ik hoop dat je er wat aan hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeroen Leeflang Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 De Cambridge speakers klinken ook niet echt slecht. Alleen een beetje veel ruis uit de versterker, maar dat is bij hogere volumes niet meer hoorbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robin R Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 Als ik jou was, zou ik hier eens kijken: http://www.videologic.com Dat zijn ECHT goede PC-speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 Dat klopt dus, goede luidsprekers voor bij de computer beginnen met een K. kijk eens op http://www.audioimport.nl Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lars A. Posted 31 mei 2001 Report Share Posted 31 mei 2001 Originally posted by Jitze:goede luidsprekers voor bij de computer beginnen met een K. Klipsch dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 1 juni 2001 Report Share Posted 1 juni 2001 Beste Carl, Als ik jou was zou ik inderdaad gaan kijken naar een tweedehands versterkertje en een stel boxen. Dat hoeft echt niet veel te kosten. Het is niet altijd zo dat luidsprekers voor de computer slecht klinken. Er zit echt wel leuk spul bij. Maar ja, de prijs he. Die valt meestal flink tegen. Dan kun je beter voor tweedehands gaan. Kijk maar eens op www.marktplaats.nl. Daar kun je vast wel iets pasends vinden. Veel succes verder. Groeten, Rienk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fred Posted 13 juni 2001 Report Share Posted 13 juni 2001 De beste oplossing volgens mij is een stel Philips MFB 541 actieve speakers op de kop tikken. Ze mogen tussen de 175,- en 250,- per paar kosten. Deze speakers hebben een instelbare inganggevoeligheid knop (3 standen) en geven een zeer goed geluid. Groeten, Fred Audiofriends (nieuw op mijn site: het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts