carl Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 Omdat ik eind van de week verplicht twee dagen in een hotel moet zitten om daar (op jullie kosten) intensief over de toekomst van ons nieuw organisatieonderdeel te praten ben ik begin van de week gaan zeilen met een vriend (om alvast uit te rusten). Omdat ik vandaag het weer niet vetrouwde zijn we naar Sneek gegaan. Ik loop dan altijd even langs de etalage van de bekende snoepwinkel en we werden gelijk naar binnen gevraagd. Gezellig even gesproken met Haudio en leuk kennisgemaakt met PD en natuurlijk even geluisterd naar een paar elementen. Het ging allemaal vrij snel en op niet (helemaal) gelijke installaties maar ik denk dat ik in de snelligheid voor een JA zou gaan en niet voor een Koutsu of Glider. Ik denk dat die JA het natuurlijkst zal klinken. Haudio heeft in ieder geval een ongelooflijke keur van elementen, phono trappen (mijn interesse op dit moment) en platenspelers in huis (los van de rest). Daarnaast nog een boel mooie oude spullen zoals een Transcriptor. Nog bedankt voor de koffie, de volgende keer een fles wijn van mijn kant - beloofd! Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 Omdat ik vandaag het weer niet vetrouwde zijn we naar Sneek gegaan. Ik loop dan altijd even langs de etalage van de bekende snoepwinkel en we werden gelijk naar binnen gevraagd. Snoepwinkel? Waar zit die dan? Ben al blij als ik Audio Selectief weer heb gevonden .... en de Bankier natuurlijk! Oh ja, inmiddels weet ik ook waar de Chinees zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 Omdat ik vandaag het weer niet vetrouwde zijn we naar Sneek gegaan. Ik loop dan altijd even langs de etalage van de bekende snoepwinkel en we werden gelijk naar binnen gevraagd. Snoepwinkel? Waar zit die dan? Ben al blij als ik Audio Selectief weer heb gevonden .... en de Bankier natuurlijk! Oh ja, inmiddels weet ik ook waar de Chinees zit. Wordt dat zeer kleine winkeltje bedoeld waar je je kont amper kunt keren en waar ze o.a. berenburg bonbons verkopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 Omdat ik vandaag het weer niet vetrouwde zijn we naar Sneek gegaan. Ik loop dan altijd even langs de etalage van de bekende snoepwinkel en we werden gelijk naar binnen gevraagd. Snoepwinkel? Waar zit die dan? Ben al blij als ik Audio Selectief weer heb gevonden .... en de Bankier natuurlijk! Oh ja, inmiddels weet ik ook waar de Chinees zit. Wordt dat zeer kleine winkeltje bedoeld waar je je kont amper kunt keren en waar ze o.a. berenburg bonbons verkopen Oh die, daar stond ik ook een keer klem voor een zak Friese dummies. Die winkel is inderdaad superklein en smal en toch compleet afgeladen met klanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 snelligheid Dat woord bestaat niet bij Audio Selectief nee even wat vlotter actie ondernemen kennen ze daar niet in het hoge noorden. meer woorden dan daden!!! ha ha nee hoor ik loop haudio en pd maar wat te narren. er lopen immers klanten in en uit die je moet helpen natuurlijk. Maar als je een afspraak hebt gemaakt met haudio inzake het inbouwen van een element om 10.30 uur, dan mag je pas rond 16.00 weer naar huis!!!. Nee fijne zaak hoor. Ik heb verder ook goede ervaringen met pluimgraaff in mijn geboorteplaats Vlaardingen, Rik Stoet in Den Haag en Snijders in R.dam. weerfreak. Ik ben ook weeramateur vandaag m'n gebruikersnaam weerfreak. Ik ben nog vergeten te vragen aan haudio hoe dik het pak sneeuw nu was op 4 maart j.l in Sneek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 31 mei 2005 Author Report Share Posted 31 mei 2005 Even serieus - het is een echt mooi pand met een mooie grote etalage. Met wat er instaat kan de gemiddelde audiofiel ook wel een tijdje mee rond komen. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 mei 2005 Report Share Posted 31 mei 2005 snelligheid Dat woord bestaat niet bij Audio Selectief Maar als je een afspraak hebt gemaakt met haudio inzake het inbouwen van een element om 10.30 uur, dan mag je pas rond 16.00 weer naar huis!!! Nee fijne zaak hoor. Haudio heeft een contract afgesloten met de plaatselijke parkeerdienst. Hij moet zijn klanten zo lang mogelijk in de zaak houden (voor parkeergeld en eventuele grotere kans op boetes) in ruil voor gratis parkeren achter de zaak, voor 'm zelf Maar voor een vlaai mag je ook achterom parkeren Ik hou er ook rekening mee dat je er niet zo snel weg komt en neem dan ook altijd een complete dag vrij en zorg dat ik 's anderdaags niks gepland heb BTW, "snelligheid" bestaat ook niet in de DvD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 1 juni 2005 Report Share Posted 1 juni 2005 snelligheid Dat woord bestaat niet bij Audio Selectief nee even wat vlotter actie ondernemen kennen ze daar niet in het hoge noorden. meer woorden dan daden!!! ha ha nee hoor ik loop haudio en pd maar wat te narren. er lopen immers klanten in en uit die je moet helpen natuurlijk. Maar als je een afspraak hebt gemaakt met haudio inzake het inbouwen van een element om 10.30 uur, dan mag je pas rond 16.00 weer naar huis!!!. Nee fijne zaak hoor. Ik heb verder ook goede ervaringen met pluimgraaff in mijn geboorteplaats Vlaardingen, Rik Stoet in Den Haag en Snijders in R.dam. weerfreak. Ik ben ook weeramateur vandaag m'n gebruikersnaam weerfreak. Ik ben nog vergeten te vragen aan haudio hoe dik het pak sneeuw nu was op 4 maart j.l in Sneek. Beste, Zodra klanten van wat verder weg komen , maak ik het altijd op dezelfde dag klaar , anders moeten ze nog een keer terugkomen. Bovendien moeten ze dan weer een dag vrij nemen en dat kost geld, dat vrijnemen, met dat geld kan ik dan weer koffie voor kopen , voor bij de vlaai van Sodejuu De sneeuw was toen op verschillende plaatsen 32 cm hoog en op andere plaatsen iets hoger en onder afdakjes en binnen (thuis) lag er geen cm sneeuw. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 1 juni 2005 Report Share Posted 1 juni 2005 snelligheid Dat woord bestaat niet bij Audio Selectief nee even wat vlotter actie ondernemen kennen ze daar niet in het hoge noorden. meer woorden dan daden!!! ha ha nee hoor ik loop haudio en pd maar wat te narren. er lopen immers klanten in en uit die je moet helpen natuurlijk. Maar als je een afspraak hebt gemaakt met haudio inzake het inbouwen van een element om 10.30 uur, dan mag je pas rond 16.00 weer naar huis!!!. Nee fijne zaak hoor. Ik heb verder ook goede ervaringen met pluimgraaff in mijn geboorteplaats Vlaardingen, Rik Stoet in Den Haag en Snijders in R.dam. weerfreak. Ik ben ook weeramateur vandaag m'n gebruikersnaam weerfreak. Ik ben nog vergeten te vragen aan haudio hoe dik het pak sneeuw nu was op 4 maart j.l in Sneek. Beste, Zodra klanten van wat verder weg komen , maak ik het altijd op dezelfde dag klaar , anders moeten ze nog een keer terugkomen. Bovendien moeten ze dan weer een dag vrij nemen en dat kost geld, dat vrijnemen, met dat geld kan ik dan weer koffie voor kopen , voor bij de vlaai van Sodejuu De sneeuw was toen op verschillende plaatsen 32 cm hoog en op andere plaatsen iets hoger en onder afdakjes en binnen (thuis) lag er geen cm sneeuw. MvG, Haudio hallo haudio, off topic, is 32 cm, zonder opwaaiing, het dikste sneeuwdek wat je ooit hebt gezien in Sneek? In 1979 zal het bij jullie ook wel flink raak zijn geweest. Groet weerfreak, robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts