luxmanL81 Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Neil Young licht in het ziekenhuis herstellende van een verwijderen tumor uit zijn hoofd ( had geloof ik met zijn gezichtsvermogen te maken ) hoop de de neil young gauw weer de ouwe is Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 3 april 2005 Report Share Posted 3 april 2005 Neil Young licht in het ziekenhuis Ligt hij in het ziekenhuis, of geeft hij daar licht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 3 april 2005 Author Report Share Posted 3 april 2005 Ligt hij in het ziekenhuis, of geeft hij daar licht? ik denk beide ,het licht van zij ogen zal btr worden en hij ligt inderdaat, die nederlanze taal ooc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 5 april 2005 Report Share Posted 5 april 2005 Neil Young wat een artiest was en is dat . Wie kent zijn oude werk niet? het nieuwere ken ik niet al te goed. Wie kent het fragment niet dat hij bij het afscheidsconcert van The Band geheel van de wereld zijn ding komt doen? Tja een tumor kan iedereen overkomen maar gezien zijn levensstijl zal er misschien een oorzaak zijn. Wat te denken van David Crosby ? nieuwe lever? eenvoudiger te vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 maar gezien zijn levensstijl zal er misschien een oorzaak zijn. Neil is een vrij braaf persoon hoor... Speelt graag met treintjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 april 2005 Report Share Posted 11 april 2005 Neil Young (1945) heeft in zijn jonge jaren polio gehad, heeft zware ruggemerg operaties ondergaan en is epilepticus. Hij gebruikt geen nauwelijks drugs en leeft vrij gedisciplineerd (bron 1e uitgave Oor muziek encyclopedie). Itt de andere leden van CSN&Y zoals David Crosby. Luister eens naar "The needle and the damage done". http://neilyoung.pagina.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Neil Young (1945) heeft in zijn jonge jaren polio gehad, heeft zware ruggemerg operaties ondergaan en is epilepticus. Hij gebruik geen drugs en leeft vrij gedisciplineerd (bron 1e uitgave Oor muziek encyclopedie). Itt de andere leden van CSN&Y zoals David Crosby. Luister eens naar "The needle and the damage done". http://neilyoung.pagina.nl/ Kappe nu Neil Young en geen drugs? Maakt mij verder niet uit maar de mans optreden in The last walz deed anders vermoeden. Het verhaal gaat dat Neil zo veel coke had gesnoven en zo ver heen was dat er een bonkje coke aan zijn neus was blijven hangen hetgeen ze heel veel moeite heeft gekost om dit naderhand uit het beeld te wissen.( ze waren toen nog niet zover ) Dat hij van de band CSN&Y destijds de minst groot verbruiker was dat geloof ik wel met name Crosby waarvan het een wonder is dat die nog leeft maar ja dat heb je met centen een nieuwe lever er in en hij kan weer even mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 18 april 2005 Report Share Posted 18 april 2005 Ik heb het genoegen gehad, om Neil Young 2x te zien. 1992 met The Booker T &MG's als begeleidings band 1996 met Crazy Horse en dit concert staat hoog in m'n top 10 van beste concerten! Gr. Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 april 2005 Report Share Posted 19 april 2005 Ach niemand is heilig. Een van de meest legendarische bands geeft een afscheid feestje en iedereen gaat uit zijn dak. Big deal. Ik ken genoeg mensen die wel eens wat blowen of snuiven en grosso modo zijn dat vaak de betere soort mensen. Zelf hou ik het overigens bij een paar pints, rode wijn of JD. Young has indulged in marijuana and cocaine, but very rarely. In the movie The Last Waltz, you can see a huge ball of coke in Neil's nose; for the 2002 theatrical and DVD release, MGM digitally erased the ball. Young has never touched heroin or acid, and has never been in rehab http://www.songfacts.com/artistfacts/getAr...ts=Neil%20Young Ain't a day goes by, I don't burn a little bit of my soulAin't a day goes by, I don't burn a little bit of my soul Scored some friends along the way Did what I did, said what I had to say And I'd do it all again if I had to today When all is said and done I'm the one. It's a long hard road when your friends start to leave you behind It's a long hard road when you try to find peace of mind Some might go for poison And some go for too much stuff Some just go to sleep at night And forget to wake up. Cocaine eyes Can't hide your face It's no surprise You lose the race Again. Ain't a day goes by, I don't burn a little bit of my soul Ain't a day goes by, I don't burn a little bit of my soul Scored some friends along the way Did what I did, said what I had to say And I'd do it all again if I had to today 'Cause when all is said and done I'm the one. I'm the one, yeah. Cocaine eyes It won't hide your face It's no surprise You lost the race Once again My old friend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts