Jump to content

Naim CDX

JWV
 Share

Recommended Posts

De CDX is gearriveerd, maar werkt niet!!! Hij wil niet aanspringen. Ik heb alles doorgemeten waaronder de netkabel en de zekering van de cd speler. Ik had de cd s[eler alleen niet aangesloten staan op mijn versterker aangezien ik nog geen interlink had gekocht, maar dat kan volgens mij het probleem niet zijn? Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn??? Of kan ik de cd speler direct terugsturen?

Jeemig, da's balen zeg!!

Wat bedoel je met 'niet willen aanspringen' ?

Geen stroom, of dat ie CD's niet kan lezen, of afpelen ?

De puck is/klemt neem ik aan nog wel goed ?

Dit is wel extra vervelend, als je 'm dan weer zou moeten opsturen.

Ik zou eerlijk gezegd de oorzaak niet weten, maar zou z.s.m. contact opnemen met de verkopende partij.

Btw, ik had van te voren alvast een dropveter interlinkje van 'n paar euro gehaald, om te checken of ie 't goed doet.

Heb ook eerst een paar maanden met 'n kabeltje van 5,- euri gespeelt, en dat

klonk nog helemaal zo slecht niet.

Mvg,

Alco

Hoi Alco,

de stroom springt niet aan, en aan de zekering, stopcontact en netkabel ligt het niet. Enverder heb ik niet zon zin om eraan te gaan klooien. Ik ben van mening dat als je iets koopt het het gewoon moet doen.

Mvg

JWV

Ik heb contact gehad met Wenen en het probleem is verholpen. De cd speler is altijd gebruikt met de power supply en daarom was hij vergeten het afsluitkapje van de powersupply ingang mee te sturen en zonder dat dopje speelt de speler niet. Dus binnen een week kan ik gewoon genieten van de cd speler.

mvg

JWV

Hoi Rob,

viel wel mee. Ik wist dat het niet tijdens het transport gebeurd kon zijn. En ik verder had de betreffende persoon een ebay rating van 100% met meer dan 200 reacties waarvan alles hifi. Het risico is niet zo groot.

Enfin nu nog een mooie versterker voor een even mooie prijs. Misshien wel een naim 202/180 combi??? :cool2:

mvg

JWV

Enfin nu nog een mooie versterker voor een even mooie prijs. Misshien wel een naim 202/180 combi???

Bedoel je niet een 102/180 combi, JWV ?

Die van mij is net enkele weken geleden verkocht voor 1700,- euro.

(via Rinsma)

Trouwens,...op de site van importeur Phonologic staan wel enkele Naim voor-eind combi's te koop onder 'Occasions'. (ook wel 102's en 180's)

Helaas staan er geen prijzen meer bij, maar een telefoontje is zo gepiept :)

Hey Alco,

ik zie dat je de champion wederom hebt veruild voor de Nait 2 Hoe dat zo??? Heimwee?

Nou,...eigenlijk is 't meer toeval.

Het hele verhaal staat wel ergens in de topic "Wie doe zoiets nou weg ?"

(volgens mij op pagina 12 of 13)

Tja,...oude liefde roest niet B)

• 2 weeks later...