carl Posted 13 januari 2006 Report Share Posted 13 januari 2006 Pas maar op Haudio voor je het weet ben je LS fabrikant (met L. als je meestertimmerman). Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcella Posted 22 januari 2006 Report Share Posted 22 januari 2006 IK heb een kennis die in het verleden omstreeks 1982 in het bezit was van de eerste MP1. Opmerkelijk was toen naast de inzet van een B139 in het laag en B110, dat Audax tweeter ik meen dat het type 100 waren werden ingezet vanaf 1.200 Hz, 12db filtering. Gevolg was dan ook dat deze bij de destijds beroemde Adiophile Telarc 1812 overture meerde malen werden opgeblazen. Later zijn de B110 vervangen door een dometweeter van Visaton. Daarna heeft van Mark van Moerbeeke naar voorbeeld van van den Hul, voor het laag een Volt 24 cm ingezet. Daarna ben ik kwijtgeraakt hoe het verder met Etude is gegaan. groetjes, Marcella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 januari 2006 Report Share Posted 23 januari 2006 Dat is mij ook gebeurd met de MP2, ook bekend als de Rhea. Volgens mij speelde daar een Audax woofer in, een B110 op het mid en een Audax HD100D25 als tweeter. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyB Posted 30 november 2006 Report Share Posted 30 november 2006 Wil iemand nog iets weten over de MP1? Ik heb er een setje van staan en nog steeds klinken ze "geweldig". Heb verder ook nog de MP4 staan, die is qua prijs/kwaliteit nog meer top (weinig geld voor erg mooi geluid). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts