Guest Kraus vonBentinck Posted 3 januari 2005 Report Share Posted 3 januari 2005 En wat voor excuus moet ik dan weer verzinnen voor een ritje naar Sneek ; nee, die vlieger gaat niet op 18 maanden niet roken; dat valt nog wel mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 januari 2005 Report Share Posted 3 januari 2005 En wat voor excuus moet ik dan weer verzinnen voor een ritje naar Sneek ; nee, die vlieger gaat niet op 18 maanden niet roken; dat valt nog wel mee Bij mij thuis werkt: "ik ga effe een Bankiertje eten" altijd prima! Mooi armpie trouwens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 januari 2005 Report Share Posted 3 januari 2005 Hai Kraus, Kan je van 18 maanden niet roken een SME IV kopen ? - dat vind ik nu eens interessant nieuws. Je leeft er ook nog langer door en dat is mooi meegenomen. Het probleem van hifi winkels is dat er altijd wel iemand werkt die een "draaitafel kan afstellen" als je er een element of draaitafel wil kopen. Bij Henk bijvoorbeeld weet je zeker dat hij het ook echt kan. Oh ja Rob Wilms van de Hifi winkel in Nijmegen heeft mijn Oracle/Graham/Benz goed afgesteld. Dat moet hij ook wel kunnen want hij heeft er zelf ook een. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 3 januari 2005 Report Share Posted 3 januari 2005 Het is wel niet nodig maar ik ga toch ff iets zeggen over AS en waarom het toch geen doorsnee adresje is. De draaitafelwereld is een heel moeilijke toestand als je het tenminste niet zoekt in het opknappen van oudere apparaten maar een moderne en volkomen up-to-date loopwerk/arm/element combinatie wilt. Er is een zgn draaitafel revival en er is veel te koop, maar.......... waar moet je de meestal behoorlijk dure spullen bekijken of nog liever beluisteren? Een versterkertje of boxen kun je zonder veel problemen ook thuis beluisteren. Dat is bij een draaitafel, laat staan een element wel even anders. Deze zeer dure spullen worden, er zit vaak niks anders op, meestal gewoon op de gok gekocht. Ik ken enkele winkels waar deze moderne loopwerken worden verkocht maar alleen bij AS kun je je een beeld vormen van meerdere merken toploopwerken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 3 januari 2005 Report Share Posted 3 januari 2005 "Kan je van 18 maanden niet roken een SME IV kopen ? - dat vind ik nu eens interessant nieuws. Je leeft er ook nog langer door en dat is mooi meegenomen." Ja Jan-Peter for president wat mij betreft. Dankzij hem is stoppen tenminste lucratief geworden en rook je nu zo in no-time een mooie arm niet bij elkaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 3 januari 2005 Report Share Posted 3 januari 2005 Als je een goede naam hebt verdiend, nou dan heb je er ook recht op en dat mag dan ook wel gezegd worden. Ik had er geen betere woorden voor gehad, Kraus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Kees W : Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts