[[Game]] Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 damn dankje ome henk, als er forum lid is waar je op kan bouwen ben jij het! ook nog een antwoord op de andere vraag, welke audioquest? de midnight of iets anders... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Zowel de Midnight als de Granite vind ik goed, maar wie ben ik de Midnight is ook zeer goed .. alleen of je hem voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 weet ik niet, forumheerser? granite is een stuk duurder.... midnight dan maar. 3 ft is 1 meter, maar als daar staat 10ft, is dat dan 2x 10ft?? jij kan het weten ik vind het wat onduidelijk dankje game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 already then! kzie wel, en laat 't ff weten.... maar veel goedkoper dan tweedehands in nederland is het niet, en met shipping etc. ik zie wel wat ik doe. dankje ieg. en ook jij john voor bevestiging van vermoeden. nu alleen mijn oren nog... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:already then! kzie wel, en laat 't ff weten.... maar veel goedkoper dan tweedehands in nederland is het niet, en met shipping etc. ik zie wel wat ik doe. dankje ieg. en ook jij john voor bevestiging van vermoeden. nu alleen mijn oren nog... game hij hangt er bij mij nu ook sinds een paar maanden aan .. heb deze zelf gebruikt kunnen aankopen en is dan betaalbaar. Als ik mij niet vergis is de lengte 2 x 4.5 mtr, nieuwprijs was meen ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Wat is betaalbaar Tja Ome Henk ...inderdaad, voor een bijstandmoeder zal het altijd nog een probleem zijn Voor wat de mijne gekost heeft kan ik geen weekend verblijven in het laag seizoen van Centerparks vandaar dat ik hem betaalbaar vond . Voor dit geld krijg je dus heeeel veeeel kabel aan je speakers en is dus de prijs/kwaliteitsverhouding zeer hoog te noemen groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 ik heb een set op het oog. maar 1 vraag: wat is te prefereren de midnight 2 of 3. en wat betekent het achtervoegsel hyperlitz????? dankje game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:ik heb een set op het oog. maar 1 vraag: wat is te prefereren de midnight 2 of 3. en wat betekent het achtervoegsel hyperlitz????? dankje game bij mij hangt de II eraan, de III ken ik niet ? , litze heeft geloof ik met de kabelopbouw te maken ( afscherming ) van de draden in de kabel ... hier zijn mensen die je dit nog beter kunnen vertellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 waar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:waar? ze zijn online dus JONGENS even bijstand aub hier ik heb het geweten maar ben het vergeten BTW Sodejuu heeft het mij eens haarfijn uitgelegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 okee, hopen dat ze nu komen... ik denk btw dat de midnight 3 beter is dan de midnight 2, ivm met opvolging van... denk je niet? oh, ik ga nu ook weg, dus ik lee het morgen of zo wel wat er gezegd is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:okee, hopen dat ze nu komen... ik denk btw dat de midnight 3 beter is dan de midnight 2, ivm met opvolging van... denk je niet? opvolging en beter ??? kan zeker maar of die vlieger altijd op gaat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Hyperlitz is een opbouw dmv veel dunne gevlochten draajes die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Hey John, jij hebt met die 2 x 4,5m toch veel te veel en kan ook wel met 2 x 1,5m uitkomen. Dealtje met Game ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu:Hey John, jij hebt met die 2 x 4,5m toch veel te veel en kan ook wel met 2 x 1,5m uitkomen. Dealtje met Game ????? dat is stof tot nadenken zal eens gaan meten hier ... alleen dat opnieuw aansolderen van de pluggen is wel minder en wie gaat dat doen en hoe lang zit je zonder kabel ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door John: dat is stof tot nadenken zal eens gaan meten hier ... alleen dat opnieuw aansolderen van de pluggen is wel minder en wie gaat dat doen en hoe lang zit je zonder kabel ?? Dat mag toch geen onoverkomelijk probleem zijn. Dat moet ik toch ook wel kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu: Dat mag toch geen onoverkomelijk probleem zijn. Dat moet ik toch ook wel kunnen. wordt vervolgd , zal eens vragen wat hij nodig heeft aan kabel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door John: wordt vervolgd , zal eens vragen wat hij nodig heeft aan kabel Hellup, m'n goeie ouwe Midnights worden geamputeerd!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Audiopaul: Hellup, m'n goeie ouwe Midnights worden geamputeerd!!! Ben blij, je kan er misschien 2 mensen happy mee maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Audiopaul: Hellup, m'n goeie ouwe Midnights worden geamputeerd!!! Paul , voor een fors bedrag kan je hem weer terug kopen voordat hij onder het mes gaat ik zal je ook een klein stukje opsturen als aandenken als de operatie door gaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Hier zie ik wat AQ Granite etc. in de aanbieding http://www.klangpunkt.de/information/angeb...te/angebote.htm en hier http://www.firstclasshifi.de/Zubehoershop.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 he henk, die ene die ook heel goed was, is al weg als ik op die link klik staat er: niks gevonden. Wel bedankt natuurlijk, maar waarschijnlijk was ie toch te dur gezien jouw woorden : "tis maar wat je er voor uit wil geven" verder had ik dus een aq midnight 3 hyperlitz op het oog. 8 meter voor 175 euro, leek me een goede deal. maar ik kreeg net bericht dat ie al weg was... helaas. en wat zie ik nu sodejuu en john zijn dealtjes voor me aan het verzinnen, zo mag ik het zien... maar serieus als je wat kan missen, altijd een idee, ik heb alleen misschien wel meer nodig dan jij kwijt kan.... Dus dan kan het niet. ik hoor het wel. O ja, het verschi tussen aq midnight 2 en 3 is me duidelijk, maar welke zou beter zijn. is daar een zinnig antwoord op te geven?? dank jullie wel game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]:he henk, die ene die ook heel goed was, is al weg als ik op die link klik staat er: niks gevonden. Wel bedankt natuurlijk, maar waarschijnlijk was ie toch te dur gezien jouw woorden : "tis maar wat je er voor uit wil geven" verder had ik dus een aq midnight 3 hyperlitz op het oog. 8 meter voor 175 euro, leek me een goede deal. maar ik kreeg net bericht dat ie al weg was... helaas. en wat zie ik nu sodejuu en john zijn dealtjes voor me aan het verzinnen, zo mag ik het zien... maar serieus als je wat kan missen, altijd een idee, ik heb alleen misschien wel meer nodig dan jij kwijt kan.... Dus dan kan het niet. ik hoor het wel. O ja, het verschi tussen aq midnight 2 en 3 is me duidelijk, maar welke zou beter zijn. is daar een zinnig antwoord op te geven?? dank jullie wel game hoeveel meter had je gedacht nodig te hebben ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door John: hoeveel meter had je gedacht nodig te hebben ? ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk toch wel op zijn minst 3,5.... zal wel te veel zijn. Ik heb 1 eindversterker en geen mono blokken, endie eindvertserker hangt aan de muur... kan eigenlijk nergens anders. mijn kef's staan 2,5 meter uitelkaar, tja ik denk dat ik dat toch wel nodig heb. ik hoor het van je, game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Geplaatst door [[Game]]: ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk toch wel op zijn minst 3,5.... zal wel te veel zijn. Ik heb 1 eindversterker en geen mono blokken, endie eindvertserker hangt aan de muur... kan eigenlijk nergens anders. mijn kef's staan 2,5 meter uitelkaar, tja ik denk dat ik dat toch wel nodig heb. ik hoor het van je, game Het zal mijn geluid niet te goede komen als ik mijn speakers op de versterker moet gaan plaatsen , al zal een korte kabel ook zijn voordelen hebben Nee Game inderdaad ... dat is toch wat veel van het goeie, ik heb even geteld dan ik 2 mtr kan missen per speaker, ook rekening houdend met de toekomstige grotere woonkamer ect ect ... jammer voor je maar hij is nieuw ook te koop PAUL , hij blijft intact .... gelukkig maar, vond het ook zonde om erin te gaan zagen en mijn vrouw zei ook al .... liever te lang dan te kort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts