Jump to content

prijslijst

bees
 Share

Recommended Posts

waarom staan er niet gewoon (richt) prijslijsten van hifi apparatuur op het net....

elke keer als ik een leuk review lees of een leuk apparaat op het net zie en denk dat is wel wat voor mij, kan ik nergens een prijs vinden....

*bah*

bb :confused:

waarom staan er niet gewoon (richt) prijslijsten van hifi apparatuur op het net....

elke keer als ik een leuk review lees of een leuk apparaat op het net zie en denk dat is wel wat voor mij, kan ik nergens een prijs vinden....

*bah*

bb :confused:

Daar zit wel wat in...

ja, las laatst ook iets over instap model denk ach da's wel een leuke versterker....

bleek later bij navraag bij een dealer dat de prijs van het "instap"model de waarde vertegenwoordigde van een nieuwe panda 4x4..............

*zucht*

ik pleit voor een richtprijslijst van alle merken en typen....

(in de tussentijd.... wat kost een linn lingo voeding??? )

Guest Theo H.

*bah*

bb  :confused:

Mwah, lijkt mij niet zo moeilijk. Als iedere winkel zijn prijzen ging vermelden zou alleen nog de goedkoopste de omzet hebben. Alle andere zaken die van belang zijn en waarmee een winkel zich kan onderscheiden, voorlichting, service, nazorg zijn dan niet meer belangrijk.

Voor koopjesjagers een ideale situatie maar voor de mensen die niet de prijs als enige maatstaf nemen hoeft dat niet zo.

Groet,

Theo H.

stassen heeft geen lingo en op duitse sites kon ik ook niks vinden...zal eens op hobo kijken.....

Als iedere winkel zijn prijzen ging vermelden zou alleen nog de goedkoopste de omzet hebben. Alle andere zaken die van belang zijn en waarmee een winkel zich kan onderscheiden, voorlichting, service, nazorg zijn dan niet meer belangrijk.

:confused: Doorzichtige prijzen lijkt me beter. Er wordt al genoeg gepiepeld.

Prijsvergelijkingen:

Kieskeurig

Winkeloverzicht.com

Startkabel.nl

Start2000.nl

Tweakers

enz

Ik heb een (gratis) boekje van de hobo gehad. Die kun je via de site bestellen en bevatten heel veel merken en prijzen van dit moment. Super leuk als naslag. Maar daar verkopen ze geen Linn :(

De prijslijsten stonden ook bij audioforum.be maar sinds dat er moet worden ingelogt heb ik er niet meer gekeken dus ik weet niet zeker of het nog steeds zo is.

Prijslijsten van moremusic zijn gewoon in te zien om hun site.

*bah*

bb

ik let ook op service, vandaar ook dat ik het heb over richtprijzen....

maar helaas schijnt er hier i nederland niet over geld gepraat te mogen worden want in veel bladen staan wel advertenties maar zelden prijzen.....

bb

ik let ook op service, vandaar ook dat ik het heb over richtprijzen....

maar helaas schijnt er hier i nederland niet over geld gepraat te mogen worden want in veel bladen staan wel advertenties maar zelden prijzen.....

bb

Zou inderdaad best wel eens wat meer prijzen willen weten, wat kosten een Bryston bv.

bb

Ik vraag me af of dat zo is. Ook in andere landen zie je niet vaak prijzen bij advertenties.

bb

Ik vraag me af of dat zo is. Ook in andere landen zie je niet vaak prijzen bij advertenties.

Nee maar in de What Hifi staat wel vaak een redelijk compleet overzicht van prijzen en modellen.

bb

Nee maar in de What Hifi staat wel vaak een redelijk compleet overzicht van prijzen en modellen.

in advertenties?

Overdrijven jullie niet een beetje? Ik weet aardig hoe het met prijzen zit, mede door internet, en aangezien jullie dat ook hebben..

Ik weet de prijzen die ik weet vooral door hear en door winkels. Maar een prijslijst zou toch geen overbodige luxe zijn? Gewoon, net als bij auto's, een prijslijst van alle apparatuur die via officiele wegen wordt geimporteerd. Lijkt me toch niet zo moeilijk en het is wel zo handig om te hebben...

Ik denk, dat prijzen niet erg veel bekendheid hebben door de veranderende prijslijst. De prijzen worden aangepast met de dollar of pond koers door de importeur. Ook hebben onze hifimagazines geen koopgids zoals de Engelse bladen. Verder wordt het in de winkel wel vermeldt, maar soms ook niet. Alsof de consument, die vraagt wel moet gaan kopen,

............In diverse audiobladen heb je lijsten met apparaten, waar ook prijzen bij staan, bv. besten listen in Duitse bladen. ....................

Het handige van deze lijsten is dat ze keurig een opsomming geven van de verkrijgbare apparatuur in volgorde van prijs! ;)