JazzLuva Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Sorry wat betekent Password protected? Carl nou wat denk je zelf ? Dat je die plaatjes alleen kan zien als je daar met een login/password ingelogd bent dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Je bent een goede goze Erjee, ik hoop dat je het niet te veel heeft gekost. Je hebt overigens gelijk iemand kan een oplichter zijn en toch leuke dingen hebben bedacht. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Of hij een oplichter is, is m.i. nog niet bewezen. Wel vind/vond ik dat hij nogal geld vroeg voor z'n redelijk eenvoudig te fabriceren spullen. Jammer voor je Erjee... Je zult het nou toch meer zelf uit moeten zoeken. Misschien komt er een doorstart... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 januari 2006 Report Share Posted 2 januari 2006 Wel vind/vond ik dat hij nogal geld vroeg voor z'n redelijk eenvoudig te fabriceren spullen. Dat doen kabelfabrikanten toch ook, dus dat lijkt me niet zo vreemd in audioland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 3 januari 2006 Author Report Share Posted 3 januari 2006 Hoi Carl, Thanks! Gelukkig zijn de voormalige Tuneland forummers niet financieel benadeeld. Green is slechts met de noorderzon vertrokken en heeft heel veel vragen m.b.t. zijn tuning methode onbeantwoord gelaten. Het is degene die het geld in dat bedrijf ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 Zelf prijs ik me gelukkig dat ik nog steeds contact me een voormalig lid heb die in een veel verder gevorderd stadium zit dan ik. Dus ik kan nog lang vooruit. Beste Erjee, Of nog terug ....... Het komt wel vaker voor dat geflipte zakenmensen het in de metafysica gaan zoeken en daarmee nog een hele schare volgelingen achter zich weten te krijgen: Zie ook meneer Hein. Begrijp me niet verkeerd, wat ik zoal aan verslagen lees over je set ben je wel goed bezig gezien de beperkte ruimte, maar daar heb je toch geen Greenachtige zaken voor nodig? Volgens mij sta je wel redelijk met beide benen op de grond en proberen kan natuurlijk nooit kwaad als dat niet steeds kapitalen gaat kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 Dankzij Michael Green (en Dieter Ennemoser) ben ik wel van het pad van "meer dempen" afgeraakt. Alhoewel nog niet zover als Erjee: die vastgeplakte bitumenplaten in mijn cd-speler, speakers en draaitafel zijn niet meer los te krijgen. Gelukkig heeft Erjee kunnen laten horen dat er meer wegen naar Rome zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 3 januari 2006 Author Report Share Posted 3 januari 2006 Hoi Pjotr, Ik hou mezelf ook altijd voor, dat ik met beide benen op de grond moet blijven. Het is echt rete-jammer, dat die meneer Green er zo'n mentaliteit op na blijkt te houden. Was het iemand geweest die oprecht goeie bedoelingen had gehad op het gebied van muziekreproductie, dan had hij zeker een heuse ommezwaai in Audioland bewerkstelligd. Iedere maand hoor ik min of meer gerenomeerde merken strijden om de gunst van onze clubleden. En wat ik daar hoor... en vergelijk met wat ik in m'n kleine kamertje hoor... krijg ik keer op keer de bevestiging dat de methode (lichte apparatuur, kundig gekozen houtsoorten op strategische plekken toegepast, het besef dat ALLES met elkaar in verbinding staat en dus van invloed is op de geluidswaarneming) werkt! "Terug" naar de "normale" High End Audio ga ik niet. Niet om snobbistisch te klinken, maar ik heb gemerkt dat je geen 500 euro hoeft uit te geven aan een kabels of cd-speler. Laat staan 5.000 euro. En als ik eerlijk ben, dan ben ik best wel blij en zelfs 'n beetje trots op die wetenschap. Hoi The Ark, Je weet dat zij, die eens hier en daar wat suggesties, die ik van Green gekregen had, hebben toegepast, hebben zelf ook gemerkt dat het niet slechts kwakzalverij is. Dieter Ennemoser en Charles Altmann zijn twee mensen die ook al lang bewust zijn van de goede invloed van kundig behandeld en geschikt toegepast hout in audio elektronica. Green was wat dat betreft geen uitzondering. Daarom kan ik oprecht zeggen dat de ontwikkeling, die ik tot nu toe heb gemaakt en zelf nu (schoorvoetend) zal blijven doormaken, open en vooral eerlijk in DIT draadje kan blijven posten. Met groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 Hai Erjee, Ik geloof wel in het idee. Ik vroeg me af of bijvoorbeeld die pressure panelen na te maken zijn? Zo moeilijk ziet het er allemaal niet uit. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 Hoi Henrie, Green Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 3 januari 2006 Author Report Share Posted 3 januari 2006 Hoi Henrie,Green Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 januari 2006 Report Share Posted 3 januari 2006 Hai Erjee, Mijn luisterplaats zit in een half open overgang tussen twee kamers. Ik heb me altijd afgevraagd wat het zou doen als je een of meerdere panelen achter je luisterplaats plaatst. Heb je wel eens bouw/werktekeningen gezien op internet? Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 5 januari 2006 Author Report Share Posted 5 januari 2006 Hoi Carl, check je mailbox. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts