Jump to content

ter info

mordante
 Share

Recommended Posts

Op 1, 2 en 3 oktober geeft Multifoon hifi een audio/video show in de Woonmall Alexandrium III.

Mischien ga ik op zonadg even kijken. Vond het alleen niet zo'n fijne winkel.

Het is niet in de winkel maar bij een meubelboer ernaast..

Vandaag (zaterdag) de show bezocht ondanks het feit dat de A16 afgesloten is en ik een takke eind moest omrijden :(

Het is uiteraard geen grootte van de VAD show. Toch stonden er een aantal leuke stands van importeurs. Als je er komt luister dan naar de set van Jadis en Dynaudio. Al het grote spul stond te spelen. Met name als er in muziek stemmen aan te pas kwamen was dit erg mooi. De stem in de muziek sprak je dan persoonlijk aan en klonk zeer intiem. Het enige dat ik nog miste was een knisperend haartvuurtje en een goed glas wijn :)

Voor het overige nog bij Rega geweest (hoe kan het ook anders). Dat leidt er in ieder geval toe dat ik een bezoekje zal brengen aan de VAD show. Ook effe een nieuw snaartje opgehaald voor mijn draaitafel.

De stand van Martin Logan en primaire was ook best te pruimen. Daar draaide een DVD van the Corrs en later Peter Gabriel in home cinema opsteling. Maar goed ik weet dat het luisteren naar elektrostaten op de lange duur toch niet aan mijn oren besteed is.

Tegenvaller vond ik de stand van Tannoy. Daar stonden de grootste dimension speakers te spelen. De eerste CD van Norah Jones erin en het klonk behoorlijk plat, terwijl het hier om een CD van het label audionote gaat :confused: Nog even gecheckt wat er allemaal aan hing. Net als andere shows een hoop Myryad en van de Hul bekabeling. En al dat spul is op zich best goed, maar lijkt iedere keer weer geen goede combinatie te zijn.