Jump to content

German Music Express

Lars
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik was opzoek naar een moeilijk verkrijgbare DVD van Enya. Die is in iedergeval niet verkrijgbaar in Nederland.

Maar naar gerichte zoekacties met Google kom je een end en toen kwam ik bij German Music Express terecht.

Ze leveren juist moelijk verkrijgbare muziek en video's. :blink::rolleyes:B)

Iemand die toevallig deze winkel kent? :rolleyes:

Ik wil graag via internet betalen, maar de betaalwijze zoals het daar staat is me nog een beetje vreemd. :unsure:

Vooral de onderste. Payment by Check or Money Order.

Link

Ik wil ze nog wel een mailtje sturen voor de vraag over het betalen. ;)

Rare zaak. Als je kijkt waar de check naar toe moet, kun je lezen dat je die naar een postbus in Roermond moet sturen (zie daarvoor de site in het Duits). Ik kan je zeggen dan Roermond nu niet bepaald in Duitsland ligt en ik kan het weten ;). De gegevens zijn ook hopeloos veroudert als je leest dat transactied in Dollars of DM dienen te geschieden :blink: Naar mijn weten accepteren ze in Duitsland ook

Een money-order lijkt op een cheque, je stuurt hem op naam van de begunstigde en deze int de money-order bij een bank.

Je kunt een money-order bij www.westernunion.com bestellen, hier heb je een creditcard voor nodig (als je het online wilt regelen) of je regelt het bij een postkantoor, zie deze link :)

Er zijn kosten aan vebonden en echt veilig is een money-order niet.

Het is nl. gewoon een cheque die per post wordt verstuurd.

Ik heb een Visacard waarmee ik bij deze leverancier online kan betalen, dit kost niets extra en het gaat erg snel.

Desnoods fax je de creditcardgegevens als je internet niet veilig genoeg vindt.

Welke dvd is het trouwens?

Andr

Die dvd heeft www.play.com ook, maar wel met een langere levertijd.

Je kunt natuurlijk vragen of ze met overschrijvingen werken, dan wordt het al wat makkelijker.

Voor Duitsland moet dat geen probleem zijn en als die oude info die Sodejuu oprakelde nog klopt, dan kun je ook binnen NL overschrijven.

Bij Ebay is de dvd ook te krijgen, ik zag er een bij een Fin voor $10 + $3 voor een cheque en $5 verzendkosten.

Zo slecht verkrijgbaar is hij nu ook weer niet :rolleyes:

Andr