Guest Hubertinus Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Mede forummers, Ik heb een pc probleem als ik grotere sites of sites met toeters en bellen wil openen. De PC blijft dan zo'n 30 tot 60 seconden vasthangen en gaat dan weer verder. Dit komt zeer freqeunt voor. Wie weet hier de oorzaak van? Groetjes, Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Mede forummers, Ik heb een pc probleem als ik grotere sites of sites met toeters en bellen wil openen. De PC blijft dan zo'n 30 tot 60 seconden vasthangen en gaat dan weer verder. Dit komt zeer freqeunt voor. Wie weet hier de oorzaak van? Groetjes, Hubertinus Dit vond ik op de pagina van PC magazine. Hopelijk heb je er wat aan. Browser bevriest steeds eventjes bij het surfen Internet Explorer blijft hangen bij ophalen webpagina Het is een bekend verschijnsel. De pagina laat zich gewoon inladen, maar daarna lijkt Internet Explorer een aantal seconden te blijven hangen, alsof ie een drempel over moet. De pagina is nog even niet toegankelijk en de werkbalkknoppen en scrollbalken geven niet thuis. H Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Ik heb een pc probleem als ik grotere sites of sites met toeters en bellen wil openen. De PC blijft dan zo'n 30 tot 60 seconden vasthangen en gaat dan weer verder. Dit komt zeer freqeunt voor. Wie weet hier de oorzaak van? Als die sites Java gebruiken is het gewoon de Java VM die (nogal langzaam) opstart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 5 mei 2004 Report Share Posted 5 mei 2004 Mede forummers, Ik heb een pc probleem als ik grotere sites of sites met toeters en bellen wil openen. De PC blijft dan zo'n 30 tot 60 seconden vasthangen en gaat dan weer verder. Dit komt zeer freqeunt voor. Wie weet hier de oorzaak van? Groetjes, Hubertinus Waarschijnlijk irritante pop ups ,deze zijn veelal de oorzaak dat pagina,s traag geopend worden. BTW:Trage servers zijn ook eerder regel dan uitzondering. O,ja defragmenteren, schijfopruiming en dan opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Waar vind ik dat programma Hijack This want op die site kan ik me niet inloggen met een hotmail account? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Waar vind ik dat programma Hijack This want op die site kan ik me niet inloggen met een hotmail account? Hubertinus Niet inloggen? Ga gewoon naar http://tomcoyote.com/hjt Daar kun je het programmaatje gewoon downloaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Ik heb inmiddels Ad Aware en Spy Bot laten lopen. Hijack This heb ik ook. Als ik Hijack This laat lopen, krijg ik een lijst met files. Die kun je echter niet allemaal weggooien. Wie weet, als ik hem een lijst mail, welke ik weg kan gooien? Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Hallo allemaal Ik heb net Hijack This gedownload en de quickstart even doorgelezen. Ik heb hieruit begrepen dat je het resultaat van de allereerste scan door moet posten aan het Hijack-forum of zoiets. Die geven dan een advies wat te deleten en wat niet. Ik vind dit niet gebruikersvriendelijk en veel te ingewikkeld allemaal. Nee, ik wil een programmaatje wat je kan draaien en dat in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Dat wil ik ook Geerdie! Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 @Hubertinus Ben je nog verder gekomen met je probleem? Ik bedoel, heb je tijdens het surfen de virusscanner/firewall uitgeschakeld? Gaat het dan beter of blijft het knudde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 mei 2004 Report Share Posted 7 mei 2004 Ik heb mijn PC dicht gespijkerd met McAfee antivirus Pro 8, Sygate Personal Firewall, Trojanhunter, Spybot, Ad-aware en Bazooka. Ad-aware is denk ik alom bekend en Spybot moet volgens mij ook een belletje laten rinkelen. Deze software is gratis en verwijdert 80% van de troep zelf. Bazooka vindt nog meer, maar kan zelf niks removen. Wat ie wel doet is je een link geven naar hun site waar precies omschreven staat hoe je de handel eruit moet gooien. Let wel, hij stuurt je als eerste het register in. Als je daar vies van bent, moet je het niet doen, maar eea staat wel erg duidelijk op de site. En ook deze zoftware is gratis. Sygate Personal Firewall Pro is de nummer 2 van de firewalls volgens enkele softwaretesters. De niet Pro is gratis en doet er niet veel voor onder. Hij werkt supersimpel. Veel makkelijker dan die nortonzooi waar je alleen maar gefrustreerd van raakt. Trojanhunter is niet gratis en zoekt ook alleen maar naar trojans en dat doet is wel erg goed. Hij kan ze ook verwijderen. Eerst werkte ik met Mcafee antivirus prof. 7. Die was niet slecht. Sinds kort heb ik Mcafee Antivirus Professional 8 draaien en die is werkelijk erg goed. Ik merk dat sinds ik versie 8 heb lopen, Spybot en Bazooka niks meer te doen hebben. Mcafee antivirus houdt (bijna) alle spy- en adware tegen. Tot nu toe is er niks doorheen gekomen, behalve af en toe een tracking cookie, maar die zijn niet echt gevaarlijk. O, voor ik het vergeet. veel van die troep komt binnen via pop-up sites. Ik gebruik de Google Toolbar. Die heeft een ingebouwde popup-killer, die (af en toe te) goed werkt. Hij houdt bijna alle popups tegen. Soms wat teveel, want een HEAR-popup vanwege een nieuw bericht in je postvak wordt ook geweerd. Je hoort dan wel een klik ten teken dat er weer een popup geweerd is. Tis ff wennen, maar ik ben er tevreden mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 Tis ff wennen, maar ik ben er tevreden mee. Jaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 Ik raad jullie ook het programma RegSupreme aan. Een try-out versie is gratis op internet te downloaden. Het werkt simpel en effectief. RegSupreme spoort allerlei onnodige entry's in het register op en kan deze ook verwijderen. Elke leek kan er mee overweg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hubertinus Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 Geerdie, er is een hoop rotzooi uit, maar op drukke sites hangt hij nog even vast. Hubertinus Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 O, voor ik het vergeet. veel van die troep komt binnen via pop-up sites. Ik gebruik de Google Toolbar. Die heeft een ingebouwde popup-killer, die (af en toe te) goed werkt. Hij houdt bijna alle popups tegen. Soms wat teveel, want een HEAR-popup vanwege een nieuw bericht in je postvak wordt ook geweerd. Je hoort dan wel een klik ten teken dat er weer een popup geweerd is. Tis ff wennen, maar ik ben er tevreden mee. Als je op de aangegeven button drukt, dan laat hij bij de betreffende webpage wel popups toe Dat ik dat nou nog moet uitleggen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts