The Koosjer connection Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 ........Van harte Hans. Op naar de tweede jeugd. .... Mag ik dan ook een tweede vrouw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 ........Van harte Hans. Op naar de tweede jeugd. .... Mag ik dan ook een tweede vrouw Dat vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 ....Nog zo'n 40 dagen ...... Das niet erg veel voor dus...... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 .....Dat vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 Wat zeg je me nou? Vertel jij je vrouw alles? Je kent het gezegde toch: 'wat niet weet, wat niet deert'? Just kiddin'. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Nog een fijne dag Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 oktober 2004 Report Share Posted 9 oktober 2004 Dat vr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 oktober 2004 Report Share Posted 10 oktober 2004 Wat zeg je me nou? Vertel jij je vrouw alles? Je kent het gezegde toch: 'wat niet weet, wat niet deert'? Just kiddin'. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Nog een fijne dag Hans. Tja..voor westerse vrouwen gaat dat verhaal heel goed op. Voor vrouwen met het vervang middel peper inplaats van bloed in hun aderen zoals gewoon is hier in het midden-oosten is dat een beetje een ander verhaal.... Gelijk maak ik gebruik om de beste wensen te laten toekomen aan Lestah die vandaag 27 is geworden....van harte! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 10 oktober 2004 Report Share Posted 10 oktober 2004 Lestat, van harte! Maak er een mooie dag van!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 10 oktober 2004 Report Share Posted 10 oktober 2004 Lestat,ook van harte proficiaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 10 oktober 2004 Report Share Posted 10 oktober 2004 vele jaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 10 oktober 2004 Report Share Posted 10 oktober 2004 Eric van harte gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 Ik heb een aantal foto's van mijn Abraham-feest bij elkaar gezet. Ik hoop dat de link werkt....en ik ben degene met de handdoek over de schouder want ik was druk aan het grillen en bakken om ze allemaal te voeden. Wim Sonneveld zei het zo: " en allemaal mee eten.....ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen" Je zult een aantal nederlandse koppies zien gemengd met israeliers...en de eerste is mijn vrouw bij de koelkast. >>>>> Feestje <<<<< --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 "..en allemaal mee eten.....ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen" Nou...knapen... Ik zie anders ook genoeg vrouwelijk schoon. Ooooh.....ik ga weer veel te ver. Gezellig feestje, Hans! Foto's doen het altijd goed. Zo leer je elkaar toch een beetje kennen. Ver weg en toch dichtbij. btw: hoe is de buitentemperatuur daar nu? Graadje of 25? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 "..en allemaal mee eten.....ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen" Nou...knapen... Ik zie anders ook genoeg vrouwelijk schoon. Ooooh.....ik ga weer veel te ver. Gezellig feestje, Hans! Foto's doen het altijd goed. Zo leer je elkaar toch een beetje kennen. Ver weg en toch dichtbij. btw: hoe is de buitentemperatuur daar nu? Graadje of 25? Overdag zo'n 30......en nu het herfst begint te worden s'nachts zo'n 20...... Ja...het was gezellig...en er bleef geen kruimeltje over ....het eerste slachtoffer waren de sate's met de nassie en de kroepoek....... En het lullige van alles is dat ik niks gegeten heb buiten het proeven tijdens het koken om --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 Beste Hans, Leuk dat je de foto's van je feest met ons wilt delen, het ziet er erg gezellig uit. Ik moet/mag nog 5 jaar voor mijn 50e en hoop op minstens zo'n leuk feest (en lekker eten) als bij jou! Toch een (persoonlijke) vraag, hopelijk vind je dat niet erg; je kijkt soms wat verdrietig op de foto's, komt dat omdat je 50 bent geworden, of wellicht door je vervelende ervaringen van de afgelopen maanden of zit ik er gewoon helemaal naast? Groet, Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 Mooie benen heb je....... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 Mooie benen heb je....... Met opgewekte groet, Waar jij al niet op let... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 Mooie benen heb je....... Met opgewekte groet, Waar jij al niet op let... Volgens mij heeft Dick het tegen de vrouw van Hans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 oktober 2004 Report Share Posted 11 oktober 2004 Beste Hans, Leuk dat je de foto's van je feest met ons wilt delen, het ziet er erg gezellig uit. Ik moet/mag nog 5 jaar voor mijn 50e en hoop op minstens zo'n leuk feest (en lekker eten) als bij jou! Toch een (persoonlijke) vraag, hopelijk vind je dat niet erg; je kijkt soms wat verdrietig op de foto's, komt dat omdat je 50 bent geworden, of wellicht door je vervelende ervaringen van de afgelopen maanden of zit ik er gewoon helemaal naast? Groet, Paul Inderdaad lijkt het op de foto's niet veel....maar ik was bekaf van 2 dagen voorbereidingen voor het koken. En zoals je weet is mijn ziekte er eentje die je erg snel uitput....en tijdens de barbie van de sate brak de koorts uit omdat ik niet rusten kon. Maar ondanks alles was ik best tevreden en blij dat ik er doorheen gekomen ben. Maar en indisch en chinees koken voor zo'n vracht mensen had ik lang niet meer gedaan.......en zal ook wel niet meer zo snel gebeuren ook --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 12 oktober 2004 Report Share Posted 12 oktober 2004 Ik heb een aantal foto's van mijn Abraham-feest bij elkaar gezet. Ik hoop dat de link werkt....en ik ben degene met de handdoek over de schouder want ik was druk aan het grillen en bakken om ze allemaal te voeden. Wim Sonneveld zei het zo: " en allemaal mee eten.....ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen" Je zult een aantal nederlandse koppies zien gemengd met israeliers...en de eerste is mijn vrouw bij de koelkast. >>>>> Feestje <<<<< --Hans. Hoi Hans, Leuke foto's. Gezellige drukte ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 12 oktober 2004 Report Share Posted 12 oktober 2004 Ik heb een aantal foto's van mijn Abraham-feest bij elkaar gezet. Ik hoop dat de link werkt....en ik ben degene met de handdoek over de schouder want ik was druk aan het grillen en bakken om ze allemaal te voeden. Wim Sonneveld zei het zo: " en allemaal mee eten.....ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen" Je zult een aantal nederlandse koppies zien gemengd met israeliers...en de eerste is mijn vrouw bij de koelkast. >>>>> Feestje <<<<< --Hans. Gefeliciteerd. Je hebt er nog al wat werk van gemaakt jongen. Maar ja, 50 wordt je maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 oktober 2004 Report Share Posted 13 oktober 2004 Marcel en Pinobot gefeliciteerd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 13 oktober 2004 Report Share Posted 13 oktober 2004 Marcel en Pinobot gefeliciteerd.. Jongens, van harte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 oktober 2004 Report Share Posted 13 oktober 2004 Ook van mij van harte.....en ook als ik iemand vergeten ben --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 13 oktober 2004 Report Share Posted 13 oktober 2004 Ik heb een aantal foto's van mijn Abraham-feest bij elkaar gezet. Ik hoop dat de link werkt....en ik ben degene met de handdoek over de schouder want ik was druk aan het grillen en bakken om ze allemaal te voeden. Wim Sonneveld zei het zo: " en allemaal mee eten.....ik heb wat voedsel verstrekt aan die knapen" Je zult een aantal nederlandse koppies zien gemengd met israeliers...en de eerste is mijn vrouw bij de koelkast. >>>>> Feestje <<<<< --Hans. Dat ziet er uit als een heel gezellig feest Hans. Zo te zien genoeten de gasten zo hier en daar ook van de muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts