Haudio Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Beste Allemaal, Dirk heeft nu twee draaitafels een Transrotor Orfeo met een Rega 2.6 arm en in afwachting van een JA zit er een Goldring Eroica LX in . Ook heeft hij een Michell Mycra met een Rega RB 300 en een Grado Prestige Green erin , dus heeft hij er 1 over welke ? Die ene biedt hij nu te koop aan voor 609,00 euro Dirk is hier vaak te gast, als je hem ziet doe hem de groeten. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Past dit niet beter in 2e hands? Overigens 2 draaitafels is toch best handig bij het diskjokken, scratchen etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Ik denk dat Dirk een Mycro heeft en het zal een hele prestatie zijn deze voor €609,- te verkopen, zelfs met de Grado erin. Ik kan het weten, want ik ben mijn Syncro nu kwijt Dirk gefeliciteerd en veel succes met de verkoop van de Orfeo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Beste Allemaal, Dirk heeft nu twee draaitafels een Transrotor Orfeo met een Rega 2.6 arm en in afwachting van een JA zit er een Goldring Eroica LX in . Ook heeft hij een Michell Mycra met een Rega RB 300 en een Grado Prestige Green erin , dus heeft hij er 1 over welke ? Die ene biedt hij nu te koop aan voor 609,00 euro Dirk is hier vaak te gast, als je hem ziet doe hem de groeten. MvG, Haudio http://www.trenner-friedl.com/spj/SpJ.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Beste Allemaal, Dirk heeft nu twee draaitafels een Transrotor Orfeo met een Rega 2.6 arm en in afwachting van een JA zit er een Goldring Eroica LX in . Ook heeft hij een Michell Mycra met een Rega RB 300 en een Grado Prestige Green erin , dus heeft hij er 1 over welke ? Die ene biedt hij nu te koop aan voor 609,00 euro Dirk is hier vaak te gast, als je hem ziet doe hem de groeten. MvG, Haudio http://www.trenner-friedl.com/spj/SpJ.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Beste Allemaal, Dirk heeft nu twee draaitafels een Transrotor Orfeo met een Rega 2.6 arm en in afwachting van een JA zit er een Goldring Eroica LX in . Ook heeft hij een Michell Mycra met een Rega RB 300 en een Grado Prestige Green erin , dus heeft hij er 1 over welke ? Die ene biedt hij nu te koop aan voor 609,00 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Ah, een lokkertje dus . Die arm is een heel kunstwerk. Of het die wordt is idd de vraag. Ik denk dat de prijs niet mals zal zijn. Wel weet ik dat de TR2.6 vervangen gaat worden. Op welke termijn weet ik nog niet, maar hoogstwaarschijnlijk ergens volgend jaar, en dat is het al redelijk snel. Hoe ik erbij kom? De Linn arm is werkelijk zoveel beter dan de TR2.6. Je voelt dat gewoon en merkt dat de arm een rem vormt voor het element. O ja, de Syncro verhuisd morgen naar de nederlandse lichtstad. Ik weet zeker dat de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier aan zal beleven als ik dat heb gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 december 2003 Report Share Posted 18 december 2003 Hoe ik erbij kom? De Linn arm is werkelijk zoveel beter dan de TR2.6. Je voelt dat gewoon en merkt dat de arm een rem vormt voor het element. Juist.. Kom dat misschien door de dwarskrachtcompensatie, of toch niet? groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts