Jump to content

PD

MJ_OK
 Share

Recommended Posts

Hoi PD,

Ik ben ook een gelukkige eigenaar van een VRDS 9. Het is een prachtig loopwerk. Ik heb zelf de beste ervaringen met de cd-speler in combinatie met andere DA converters. Misschien iets voor je om ook eens uit te proberen.

Groeten Robert.

Leuk dat je zo enthousiast bent PD, maar hou aub ff onderstaande qoute in de gaten.

Geachte forumleden,

Het is helaas weer eens tijd om de forumregels naar voren te halen.

Op het Hear.nl forum behandelen we elkaar met respect, worden er geen mensen voor wat dan ook uitgemaakt enz. enz.

Het Hear.nl forum gaat over alles wat met Audio en Video te maken heeft en dat zijn ook de onderwerpen waarover gediscussieerd kan worden.

Houdt het forum ook leesbaar, d.w.z. grote plaatjes (zowel in afmetingen als in Kbytes) in berichten en handtekeningen maken het lezen (en voor sommigen laden) er niet makkelijker op.

Leden die 'verkeerde' plaatjes of teksten plaatsen zullen worden afgesloten van het forum.

Het Hear Team

(zie LINK ) ;)

Hey PD, de combinatie, VRDS 9 en superdac 2496, wordt gebruikt met Audiostatic speakers en Bryston versterking. In deze combinatie geeft de DAC een grote meerwaarde aan de cd-speler. En, Sodeju, het zou natuurlijk heel goed kunnen dat het de uitgangstrap van de DAC het geluidsverschil veroorzaakt. Het belangrijkste voor mij is dat het geluidsverschil er is. Het hoe en waarom interesseren mij minder.

Groeten Robert.

Geplaatst door Ome Henk:

'T heeft alles met onze "audiohobby" te maken :) Veel gelul, weinig wol :o

We zitten elk vrij moment wat in onze 'luisterkamers' naar muziek te luisteren.

Dan mag je ook niet verwachten dat er veel nuttigs uitkomt op zo'n forum...

en dat gebeurt dan ook niet :P

Geplaatst door MJ_OK:

We zitten elk vrij moment wat in onze 'luisterkamers' naar muziek te luisteren. :P

Zoveel mogelijk, MJ! Zal binnekort mijn collega's hier ervan overtuigen dat het beter klinkt als hier een paar Heco speakers staan met Marantz amp, Sony tuner en NAD cdspeler.. Dan kan ik vanaf de pc op mijn stageplek ook plezierig naar muziek luisteren! Die plastic Sharp doos hier klinkt voor geen meter.. ;)