SpeedyAndr Posted 1 oktober 2003 Report Share Posted 1 oktober 2003 Vandaag stuitte ik op een onhandigheidje tijdens m'n werk ..... Bij een klant staan pc's redelijk ver (3-5m) van de displays vandaan (touchscreens). Bij een storing zou het handig zijn om een draadloos toetsenbord te gebruiken, ipv een standaard toetsenbord met een verlengsnoer, dat overal overheen en tussendoor komt te liggen. Op de pc's draait W95 (osr1/2), W98 (SE) of win2000. Ik zoek een toetsenbord dat zonder drivers meteen goed werkt (voordat windows is gestart) en wanneer windows gestart is (zonder over drivers te zeuren). Soms zit op deze pc's nog een din connector, maar meestal ps/2. Ik heb geen multimedia en internet toetsen nodig, hoe kaler hoe beter Wie kent een bepaald merk/type draadloos RF toetsenbord dat aan mijn eisen voldoet? Een set met muis mag ook, maar hoeft niet. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 oktober 2003 Report Share Posted 1 oktober 2003 Bij mijn weten draaien de Logitech draadloze spullen zonder meer zonder drivers. Je hebt dan alleen niet de uitgebreide features van de drivers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 oktober 2003 Author Report Share Posted 1 oktober 2003 Geplaatst door Pjotr:Bij mijn weten draaien de Logitech draadloze spullen zonder meer zonder drivers. Je hebt dan alleen niet de uitgebreide features van de drivers. Logitech is iig makkelijk verkrijgbaar Eigenlijk zou elk toetsenbord zonder drivers moeten kunnen, je zal maar Linux hebben Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 oktober 2003 Report Share Posted 1 oktober 2003 Verkeerde forum??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 10 oktober 2003 Report Share Posted 10 oktober 2003 usb wordt niet ondersteund op win95,.. dat kan je vergeten..draadloos kan wel werken met ps2, maar meeste pc's die ps2 hebben hebben wel win98 meestal. Microsoft of logitech hebben allebei steengoeie muizen & keyboards. btw, die drivers zijn er zeker wel, alleen de gebruiker merkt er niets van. Dat is dan wel weer microsoft... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 oktober 2003 Report Share Posted 11 oktober 2003 Geplaatst door Gitaarwerk:usb wordt niet ondersteund op win95,.. dat kan je vergeten.. Niet helemaal correct. Win95 OSR2 en OSR2.5 kunnen weldegelijk overweg met USB1.1 Geplaatst door Gitaarwerk:draadloos kan wel werken met ps2, maar meeste pc's die ps2 hebben hebben wel win98 meestal. Microsoft of logitech hebben allebei steengoeie muizen & keyboards. btw, die drivers zijn er zeker wel, alleen de gebruiker merkt er niets van. Dat is dan wel weer microsoft... Ook dat is niet correct. De meesten van de huidige moederborden hebben nog altijd een PS2 poort erop. Aansluiten hoeft echt geen probleem te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts