Jump to content

Openen Site

Guest Huub Derkx
 Share

Recommended Posts

Guest Huub Derkx

Als ik een bepaalde site wil openen gaat dat op de ene computer vrij vlug en op de andere computer krijg ik hem niet geopend. Hebben jullie enig idee hoe dat kan? Dus ik open hem bv op een computer op het werk, bij familie thuis en bij mijzelf thuis. Bij mij thuis krijg ik hem bv niet goed geopend. Het betreft de volgende site www.djphysique.com. Eigenlijk wil mijn vrouw die site openen, maar ze vraagt mij waarom dat niet kan en ik weet het niet. Wie van jullie weet dat

Waar loopt het vast? de openingspagina met dat plaatje waar je op moet clicken om verder te kunnen of pas bij het laden nadat je op het plaatje geklikt hebt.

Heb je op iedere computer dezelfde browser? Heb je de plugins geinstalleerd? op de openingssite staat nl. dat je macromedia flashplayer en realplayer nodig hebt.

Geplaatst door Sodejuu:

De realplayer kun je als Basic gratis installeren via www.real.com

dat probeer ik ook al een lange tijd,maar lukt mij niet :(

iedere keer moet ik een lange weg met vragenlijsten door-worstelen,om uiteindelijk een betaal-pas nummer te moeten invullen voor de trail periode. confused.gif

en hoe ik het ook probeer,ik blijf struikelen op dat visa gedoe met een kaart nummer.

dus....,hoezo gratis confused.gif

ben benieuwd,-- Hans

:(

Hoi Hans,

Ik heb de Basic net van de originele website geplukt, gratis en voor niks. Het enige wat je moet doen is de site goed bekijken en niet te snel klikken. Je ziet nl in het midden van de site "Free RealOne Player" staan (in het blauw onder de "Download Now"-button.

Je komt dan in een ander scherm en daarvan kies je de rechter DL-optie (dus niet de grote in het midden). Daarna kun je de server kiezen van waar je de DL wil starten en klaar is Hans/Kees :D

Maar ik heb al begrepen dat je de link van Edwin hebt gebruikt ;)

Als je verlegen zit om dergelijke software, kun je die meestal vinden op Tucows. Daar vind je alle soorten demo-, share- en freeware

Guest Huub Derkx

De real player is gedownload, maar hij loopt nog vast nadat ik op het plaatje heb geklikt en er iets gedownload gaat worden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Hubertinus

Geplaatst door JSA:

Zeg Hanzzz heb je nou nog een beetje snel internet daaro? :D

leuk dat je daar over begint,vandaag het pakket van de provider besteld om op de kabel te gaan. :D

das nieuw hiero,en was natuurlijk vreselijk duur,en dus moest de zunige Hollander nog ff door met de modem. :(

maar daar gaat nu verandering in komen gelukkig,en dat werd hoog tijd ook.

want ik moet wat te doen hebben als de lange avonden gaan aanbreken van het verblijf in de schuilkelders :D

-- Hans.

Geplaatst door JSA:

En dat de kabels nog lang heel mogen blijven daar :D Of ze nou audiofiel zijn of niet :o

wel heel veel kabels,maar weinig audiofiel :(

gelukkig achter mijn voordeur zijn ze dat wel,en ik hoop dat ze daar ook blijven.

je weet maar nooit wat er deze kant uit gaat komen met dat gezeik van Tony & George. :D

-- Hans

Geplaatst door Henrie:

Als ik vragen mag, kan ik hieruit concluderen dat je in 'the land of the free, home of the slave ( eek.gif )' woont? De 'joe-es-of-ee'?

Het is idd heel ver weg zoals je zelf al aangeeft :)

Nope, Hans woont een beetje de andere kant op en dan zuidelijker. Waar hij woont vliegen er dagelijks meer kogels dan mussen of ander veerderig gespuis eek.gif:rolleyes:;)

Geplaatst door Sodejuu:

Nope, Hans woont een beetje de andere kant op en dan zuidelijker. Waar hij woont vliegen er dagelijks meer kogels dan mussen of ander veerderig gespuis eek.gif:rolleyes:;)

The war zone zelf dus (Israel gok ik)? Zo wordt de straat waar ik woon ook wel eens genoemd ;):D

Guest Huub Derkx

Heren, inmiddels zijn jullie wat afgedwaald, maar mijn vrouw is gelukkig. Ze heeft de site van Physique kunnen openen. Allemaal hartelijk dank hiervoor!

Greetings from a former ghetto

citizen

Geplaatst door Sodejuu:

inderdaad wat afgedwaald.

maaruuuh,voeg daar de " kasam " nog even bij.

" men " heeft deze oude versie wat opgepoetst na Sadam-model :D

-- Hans