Jump to content

Pioneer SA 500 A

carl
 Share

Recommended Posts

Nu ik de Pioneer PL 12 D platenspeler op orde heb begint mijn vriend te zeuren over zijn Pioneer SA 500 A. Eigenlijk was die van mij, maar ik heb hem toen doorverkocht voor een vriendenprijs nadat zijn vriendin hem verliet een jaar of 45 geleden. Ze heeft hem toen wel hard aangepakt, maar desondanks is het nog een zeer goede vriendin van ons 😉  (toch geweldig die levenslange vriendschappen). Maar wat doe je met zo’n versterker. Is het nog de moeite waard  om alle Elco’s en condensatoren te vervangen en is dat te betalen?

Volgens mij heeft/ had Marc hem trouwens ook. Las toen zeker ook de Consumentengids.

1 hour ago, carl said:

Nu ik de Pioneer PL 12 D platenspeler op orde heb begint mijn vriend te zeuren over zijn Pioneer SA 500 A. Eigenlijk was die van mij, maar ik heb hem toen doorverkocht voor een vriendenprijs nadat zijn vriendin hem verliet een jaar of 45 geleden. Ze heeft hem toen wel hard aangepakt, maar desondanks is het nog een zeer goede vriendin van ons 😉  (toch geweldig die levenslange vriendschappen). Maar wat doe je met zo’n versterker. Is het nog de moeite waard  om alle Elco’s en condensatoren te vervangen en is dat te betalen?

Volgens mij heeft/ had Marc hem trouwens ook. Las toen zeker ook de Consumentengids.

Waarschijnlijk moet er naast elco's vervangen het e.e.a. schoongemaakt worden. Tenminste als dat genoeg is.  

Sansui of Pioneer vind ik kwalitatief vergelijkbaar.  Dit soort versterkertjes, kun je heel mooi laten klinken.  Als je weet: "hoe"  Ik reken afhankelijk van de staat ongeveer €350...  Je krijgt dan wel iets bijzonders, dat niemand anders heeft. 🙋‍♂️

Edited by Tubejack

Als jij hem opknapt voor 350 euro dan is mijn vriend misschien wel geïnteresseerd Jack. Hij heeft er trouwens twee. Zonodig kan je er een kanabaliseren. Hartelijk bedankt!