Jump to content

Henno's NA

carl
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Wijx:

wadia als reserve cdspeler?

had ik maar die luxe    :D

Hmmm, een NA als reserve? :rolleyes:

Ik heb wel een paar elpees en cd's die ik kan vergelijken, alleen ook hier ontbreekt het aan een mooie mm/mc pre input.....

Greetinx

Andr

Geplaatst door Henno Appel:

Hier zal de Black Cube phonotrap misschien de beperkende factor zijn.

Dat denk ik eigenlijk ook. Je hebt een superdraaitafel met dito element en een goeie phonotrap. Helaas staat die laatste niet in verhouding tot de rest. Het is geen rem maar een anker. Ik denk dat je tzt wel over zult stappen naar ee hoger plan.

Ik denk dat ik binnenkort met hetzelfde probleem komte zitten. Dan zal mijn Transrotortrapje ook de beperkende factor zijn. De eerste aanpassing staat al in de startblokken. Ik heb alles gereed liggen om de voeding van deze phonoequaliser (bloktrafo, brugcel en een LM317) te vervangen door een gereguleerde accuvoeding (ik moet 'm alleen nog in elkaar zetten). Ik denk dat dat 'm wel wat verder helpt. Op de duur zal er toch iets anders moeten komen vrees ik

Geplaatst door Henno Appel:

Ik moest trouwens nog wel even lachen; ik kreeg een mailtje van een 'grappenmaker' die (bijna) de vraagprijs wilde betalen, maar dan moest ik wel m'n splinternieuwe Benz Microglider L2 element er gratis bij doen.(adviesprijs 889 euro,-)      

Tuurlijk      :D      :P

Heb je dat niet gedaan? eek.gif:rolleyes: Nou nou, harde zakenman ben jij!! :P;):D

p.s. PICS please! :rolleyes: