Jump to content

Hear+See Zoekt Bloggers

Guest Moderator1
 Share

Recommended Posts

Guest Moderator1

Heb jij een sterke mening over gadgets of audio/video gerelateerde onderwerpen? En wil jij die graag met een groter publiek delen? Dat kan! Bij Hear+See zijn we namelijk op zoek naar een aantal bloggers, die ons bestaande team willen versterken.

Wat moet je doen als blogger van Hear+See? Heel simpel: vertel wat je meemaakt, wat je van een nieuwe trend vindt, waar jij je aan ergert of misschien heb je zelf nog wel een veel beter idee. Zolang het maar op de consumenten elektronica gericht is. Wat we van jou verwachten is dat je af en toe (of vaker) een leuke blog schrijft en dat je over goede kennis de Nederlandse taal beschikt. Perfect schrijven is geen must, we zijn voornamelijk op zoek naar enthousiastelingen!

Interesse? Stuur een leuke blog naar redactie@hear.nl en vertel waarom je het leuk zou vinden om te bloggen voor Hear+See. Lever uiterlijk op 25 september 2010 je blog in, want dat is de deadline die ervoor staat. Als je eerst meer informatie wil, mag je ook naar redactie@hear.nl mailen. Succes!

Dank Duck-Twacy. Het zou leuk zijn, maar ik ben meer gericht op evenementen en hifi.

De producten van Hear.nl zijn meer gericht op mobieltjes, MP3-spelers en video- & fotocamera's. Consumenten electronica is leuk, maar niet iets waar ik dagelijks mee bezig ben of je moet producten mogen testen. Maar dat neem ik dusdanig serieus dat ik er ook echt de tijd voor wil nemen. En die is tamelijk 'kostbaar', zeg maar schaars. Dus dan zou ik in het weekend gaan werken :lol::huh:

Guest Moderator1

Ook blogs over hifi zijn van harte welkom hoor ;) Geen probleem, juist ontzettend leuk!! Dit is namelijk een onderwerp dat op dit moment nog onderbelicht is in de blogs.. Lijkt me erg interessant dus B)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...