audioforum Posted 6 januari 2009 Report Share Posted 6 januari 2009 In het weekend van 6 t/m 8 februari eerstkomend vindt in het Kasteel van Brasschaat de eerste editie van SENSUS plaats. SENSUS is een luxe beurs die onder de slogan Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 januari 2009 Report Share Posted 7 januari 2009 SENSUS is een luxe beurs die onder de slogan Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 januari 2009 Report Share Posted 8 januari 2009 Ik lees 'lifestyle' ik lees 'sound & vision'. Vervolgens zie ik bij de sponsors 'B&O', 'Marantz' en 'Jamo'. Drie merken die de laatste tijd nogal into design zijn. Dan lees ik massages, champagne en oesters en dan krijg ik toch wel zo'n gevoel van... euh... Soest Audi Q8 Rolf Benz Hebbe hebbe hebbe Ergo: 't lijkt me iets voor patserige rijke mensen. maar als iemand foto's maakt zie ik ze graag ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 8 januari 2009 Report Share Posted 8 januari 2009 Zum Kotzen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 januari 2009 Report Share Posted 8 januari 2009 Wat ik zeg? Of de insteek van 't evenement? ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Wat ik zeg?Of de insteek van 't evenement? ;D Beste 's_k', Onze kater ging over zijn nek toen ik hem vertelde van de "life style" manifestatie. Hij is, net zoals zijn bedienden (wij, dus) voorstander van natuurlijkheid, eerlijkheid, oprechtheid, echtheid. En "life style" is protserigheid, gemaaktheid, opschepperij, ijdelheid, onechtheid. Hij moest braken toen ik hem voorlas: "het totale life style gebeuren, met vertegenwoordigers uit de design-, decoratie-, meubilair-, wellness-, maroquinerie-, fashion- en gastronomiewereld." "Zet maar gauw weer een lekker muziekje op, baas!" zuchtte hij daarna. "De Muizensymfonie of zo..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Ik heb het onze kater en poes niet aan gedaan, die arme oortjes Er is toch zo'n miauw opera? ;D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Onze kat?? Lijkt mij toch echt een hond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 9 januari 2009 Members Report Share Posted 9 januari 2009 Het lijkt me gewoon een soort van antwoord op de miljonairs-fair. Kijk maar eens bij de exposanten, B&W alleen met de 800 serie, Transtec met McIntosh, Hnny met Chord en Tannoy Prestige, AND niet met Podspeakers , maar de Dali Megalines, ga zomaar door. Daar hoef je je instapmerken niet te demonstreren. Op de miljonairsfair betaal je tegenwoordig een modaal inkomen per vierkante meter standruimte, dat zal hier denk anders zijn. Als je dergelijke evenementen wilt gebruiken om de wat meer gefortuneerde medemens wilt bereiken, waarom niet? Tegenwoordig moet je gewoon meer doen om minder te bereiken, helaas... Wel voor iedereen toegankelijk, entree Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Het lijkt me gewoon een soort van antwoord op de miljonairs-fair. Kijk maar eens bij de exposanten, B&W alleen met de 800 serie, Transtec met McIntosh, Hnny met Chord en Tannoy Prestige, AND niet met Podspeakers , maar de Dali Megalines, ga zomaar door. Daar hoef je je instapmerken niet te demonstreren. Op de miljonairsfair betaal je tegenwoordig een modaal inkomen per vierkante meter standruimte, dat zal hier denk anders zijn. Als je dergelijke evenementen wilt gebruiken om de wat meer gefortuneerde medemens wilt bereiken, waarom niet? Tegenwoordig moet je gewoon meer doen om minder te bereiken, helaas... Wel voor iedereen toegankelijk, entree Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Onze kat?? Lijkt mij toch echt een hond Deze kat lijkt op een hond als 'ie kotst ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
audioforum Posted 10 januari 2009 Author Report Share Posted 10 januari 2009 Arden denkt mee in de juiste richting. Met Sensus willen absoluut GEEN antwoord bieden aan Miljonairsfair of Eccentric of dergelijke evenementen. Sensus is van oorsprong een idee om een aantal topsets, topproducten en/of topproducten van topmerken te presenteren. Daarvoor heb je een gepast kader nodig: wij kozen het kasteel van Brasschaat. Om een andere insteek te hanteren dan het pure "beeld en geluid" concept, hebben we besloten om elke AV standhouder te matchen met een leuk/mooi luxe-product uit de lifestyle wereld (lees: juwelen, wijn, jacuzzi, kunst, gastronomie, massage). De mannen kunnen dan zonder verpinken zich laten onderdompelen in de AV sfeer, terwijl we de vrouwen proberen te entertainen met het belevingsaspect van het event. Vandaar ook de "duoticketprijs" van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 10 januari 2009 Members Report Share Posted 10 januari 2009 Vind het eigenlijk niet eens een verkeerd concept. Kan me in deze opzet ook wel vinden, ik ga er misschien wel een dagje heen met mij lief. Al is het alleen maar om het dagje uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Prima dit soort beurzen!!! Laat het maar een trend worden om een Mark Levinson installatie te hebben!! Als het nieuwe model er komt dan koop ik de oude wel over voor een prikkie. Laat de rijken en statusangstigen onze hobbie maar weer sponsoren. Maar a.u.b. geen B&O etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Het lijkt me gewoon een soort van antwoord op de miljonairs-fair. Kijk maar eens bij de exposanten, B&W alleen met de 800 serie, Transtec met McIntosh, Hnny met Chord en Tannoy Prestige, AND niet met Podspeakers , maar de Dali Megalines, ga zomaar door. Daar hoef je je instapmerken niet te demonstreren. Op de miljonairsfair betaal je tegenwoordig een modaal inkomen per vierkante meter standruimte, dat zal hier denk anders zijn. Als je dergelijke evenementen wilt gebruiken om de wat meer gefortuneerde medemens wilt bereiken, waarom niet? Tegenwoordig moet je gewoon meer doen om minder te bereiken, helaas... Wel voor iedereen toegankelijk, entree Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Ik wil de mensen HEAR niet te eten geven die een set staan hebben nieuwprijs 12500 euro en meer Ik vermoed zelfs dat als je iedereen op de fora die een set van het dubbele van wat jij noemt te eten moet geven je behoorlijk groot moet wonen. Ik weet er iig al te veel om in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts