Kwabbernoot Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 P.s. jammer... dat die van mij te groot zijn voor K3 Misschien zijn ze nu in de leeftijd voor de Pussycat Dolls? Ook aardig... Groeten... We raken een beetje off-topic lijkt mij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 januari 2007 Report Share Posted 20 januari 2007 We raken een beetje off-topic lijkt mij... Nee hoor, dit topic gaat over het einde van de hobby en nu ben ik bloedserieus. Kleine kinderen, een nieuwe vlam, of wat dan ook hoeft helemaal geen einde van de hobby te zijn zolang je je ega, kinderen of wie dan ook... waar je mee samenleeft interesseerd voor onze mooi hobby. Dat is een investering die ik er dubbel en dwars uithaal. Let maar op. Zelf meegemaakt!!!! Als je heel kleine kinderen hebt, kun je overwegen om tijdelijk b.v. kleiner of goedkopere boxen te nemen die je aan de muur ophangt. En die grote even op zolder te parkeren? Aan de andere kant, kinderen leren snel genoeg, dat ze ergens vanaf moeten blijven. Die van mijn 18 en 20 zitten nooit zomaar aan mijn installatie en hebben dat ook nog nooit gedaan. Tja ik heb wel eens een deuk van een kinderfietsje gehad in mijn boxen Sowhat? gewoon grote boxen nemen, die vallen ze niet zo gauw om Als je er m.i. een beetje creatief mee omgaat is er meestal wel een oplossing. leven en laten leven! Succes, Jack P.s. Michael gewoon laten staan die set! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 23 januari 2007 Author Report Share Posted 23 januari 2007 Hartelijk dank mannen voor de vriendelijke woorden. Ik denk dat ik de spullen inderdaad nog even laat staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 P.s. jammer... dat die van mij te groot zijn voor K3 Misschien zijn ze nu in de leeftijd voor de Pussycat Dolls? Ook aardig... Groeten... We raken een beetje off-topic lijkt mij... Dit is toch wel het laatste wat ik hear wil zien *pakt emmertje* Dan nog liever 'smiling disease' K3.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 P.s. jammer... dat die van mij te groot zijn voor K3 Misschien zijn ze nu in de leeftijd voor de Pussycat Dolls? Ook aardig... Groeten... We raken een beetje off-topic lijkt mij... Dit is toch wel het laatste wat ik hear wil zien *pakt emmertje* Dan nog liever 'smiling disease' K3.. Sorrie heren, ook mijn mening. Nog even en de jeugd denkt dat dit normaal is. (ownee dat denken ze al... :S ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 Dit is toch wel het laatste wat ik hear wil zien *pakt emmertje* Dan nog liever 'smiling disease' K3.. Sorrie heren, ook mijn mening. Nog even en de jeugd denkt dat dit normaal is. (ownee dat denken ze al... :S ) H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnejan Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 K3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 Over de hedendaagse pop cultuur even dit: Tjah, die meisjes die niet aan de bak geraken in de gedoogprostitutie kunnen altijd nog pop ster worden, of is het net omgekeerd? Wij hippies zetten ons ook af tegen onze ouders, maar wij hadden tenminste nog een ideaal! Trouwens, "Een cadeau zonder verpakking is maar half zo leuk" mvg, verbazingwekkend conservatieve RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 29 januari 2007 Report Share Posted 29 januari 2007 Over de hedendaagse pop cultuur even dit: Tjah, die meisjes die niet aan de bak geraken in de gedoogprostitutie kunnen altijd nog pop ster worden, of is het net omgekeerd? Wij hippies zetten ons ook af tegen onze ouders, maar wij hadden tenminste nog een ideaal! Trouwens, "Een cadeau zonder verpakking is maar half zo leuk" mvg, verbazingwekkend conservatieve RastaPhil Inderdaad verbazingwekkend conservatief Alsof ik mijn vader van 80 hoor spreken die was wel geen hippie maar had ook idealen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 januari 2007 Report Share Posted 29 januari 2007 Beste Olivetti, Je hebt toch niet de nieuwste trends gemist, hoop ik? Wie nu nog steeds progressief is (in de betekenis van linksig), athe Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 30 januari 2007 Report Share Posted 30 januari 2007 Dit is toch meer "mijn ding" http://www.midaircondo.com/flash.html Of deze vrouw was enkele decennia lang mijn "Woman of my Dreams" mvg RastaPhil PS: zijn we niet een beetje off topic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 30 januari 2007 Report Share Posted 30 januari 2007 (edited) PS: zijn we niet een beetje off topic? Beste Rastaphil, Niet een beetje, gewoon off-topic. On-topic dan maar. Ik las dat de vraagsteller zijn set niet weg gaat doen ergens tussen de off-topicpostings en dat is een wijze en goede keuze en feliciteer hem daar dan ook mee. Met groet, P/S1 Hartelijk dank mannen voor de vriendelijke woorden. Ik denk dat ik de spullen inderdaad nog even laat staan Edited 30 januari 2007 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 30 januari 2007 Report Share Posted 30 januari 2007 Beste Olivetti, Je hebt toch niet de nieuwste trends gemist, hoop ik? Wie nu nog steeds progressief is (in de betekenis van linksig), C is (in de betekenis van agnostisch), sexuele vrijheid of andere zestigerjaren-idealen koestert, loopt nu zo langzamerhand wel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 30 januari 2007 Report Share Posted 30 januari 2007 feliciteer hem daar dan ook mee. Gefeliciteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 januari 2007 Report Share Posted 30 januari 2007 (...) maar atheisme en agnoticisme zijn toch meer tegengesteld dan je denkt. Ach... een athe Link to comment Share on other sites More sharing options...
olivetti Posted 30 januari 2007 Report Share Posted 30 januari 2007 (...) maar atheisme en agnoticisme zijn toch meer tegengesteld dan je denkt. Ach... een athe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts