sultankat Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Koop ik net een Sun Leiste, wil ik er een ander netsnoer aanzetten, weet ik absoluut niet hoe ik dat ding open moet krijgen. Iemand die zo'n blok heeft en het mij kan vertellen? Geen schroef te zien, behalve centraal tussen de twee contactpunten van iedere stekkeringang. Graag jullie advies om te voorkomen het zaakje nu al gebruikssporen of erger krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rli Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Koop ik net een Sun Leiste, wil ik er een ander netsnoer aanzetten, weet ik absoluut niet hoe ik dat ding open moet krijgen. Iemand die zo'n blok heeft en het mij kan vertellen? Geen schroef te zien, behalve centraal tussen de twee contactpunten van iedere stekkeringang.Graag jullie advies om te voorkomen het zaakje nu al gebruikssporen of erger krijgt. waarom een ander netsnoer???? Lekker laten zitten en schuiven met spullen als de kabel te kort is. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Gwoon een verlengsnoer gebruiken de gamma heeft ze al voor heel weinig geld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 17 juni 2006 Report Share Posted 17 juni 2006 Naar de zaak lopen waar je hem gekocht hebt en vragen voor een ander model: ofwel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts