tube 300 Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 hoi Hoe lang gaat een element mee ,of eigenlijk de naald dan? stel je breekt hem niet af of slaat er met een hamer op ,ik noem het zelf maar al even Dus bij normaal gebruik en als de instellingen goed staan. gr Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 hoi Hoe lang gaat een element mee ,of eigenlijk de naald dan? stel je breekt hem niet af of slaat er met een hamer op ,ik noem het zelf maar al even Dus bij normaal gebruik en als de instellingen goed staan. gr Robert Het ligt eraan hoeveel speeluren je maakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 april 2006 Report Share Posted 21 april 2006 hoi Hoe lang gaat een element mee ,of eigenlijk de naald dan? stel je breekt hem niet af of slaat er met een hamer op ,ik noem het zelf maar al even U kent het Hear al Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 22 april 2006 Author Report Share Posted 22 april 2006 oke uitgedrukt in speel uren dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Al naar gelang gesteldheid, afstelling, onderhoud, materiaal en fabricage ergens tussen de 500 en 6000 uur. Er zijn er echter die 20000-40000 uur claimen (JA bijvoorbeeld), mits de afstelling optimaal is en de naald niet telkens door de bagger hoeft te ploegen. Schone platen en dito naald bevorderen de levensduur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 22 april 2006 Author Report Share Posted 22 april 2006 hoi Roger Dus hij kan toch wel een tijdje mee nou ja 500 uur is wel heel erg kort maar ik neem aan dat dan alles verkeerd staat Ja die schone platen.......... ik had niet zo'n verbetering verwacht bedankt voor de demonstratie maar nou moet ook ook zo'n ding hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Schone platen en dito naald bevorderen de levensduur. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headshell Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 2000 tot 2500 uur. Goeie instellingen en schoonhouden bevorderen de levensduur. Hangt erg af van de polijsting, de orientatie, kwaliteit van diamantmateriaal. Weinig spoorfouten maken, juiste dwarkrachtkompensatie, goeie geometrie, zoals azymuth, VTA,zenith, enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Al naar gelang gesteldheid, afstelling, onderhoud, materiaal en fabricage ergens tussen de 500 en 6000 uur. Er zijn er echter die 20000-40000 uur claimen (JA bijvoorbeeld), mits de afstelling optimaal is en de naald niet telkens door de bagger hoeft te ploegen. Schone platen en dito naald bevorderen de levensduur. Hi Robert Ik hoef niets meer te vertellen dat heeft Roger al voor mij gedaan. Tenslotte heeft hij als PLATENSPELER GOEROE meer verstand ervan als ik. Dus deze keer lekker makkelijk voor mij. By de way er staat nog een afspraak bij jou? MvrG Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 22 april 2006 Author Report Share Posted 22 april 2006 hoi Frans natuurlijk ik heb het alleen de laatste tijd erg druk gehad ik bel je nog gr Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts