Members Arden Posted 12 november 2005 Members Report Share Posted 12 november 2005 Vond deze vanochtend in mijn mail-box, Lijkt me een leuke optie in de 1000 euro-klasse, echter geen subsonic, maar wel volumeregeling. Optie als volledige pre ontstaat dan ook Heb er echter nog niets over gezien op de site van Aspera Audio... PS AUDIO/G-PHONO MM/MC PHONO PREAMP PS Audio is teaching the audiophile world a thing or two about designing audio components for the people who really use them! After two long years of R&D, PS Audio is finally ready to launch their ultimate statement in Phono Pre-amplification. It Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 12 november 2005 Report Share Posted 12 november 2005 Ziet er strak uit. Ik begrijp alleen niet zo goed dat de specificaties uitgaan van een maximum gain van 66db (gebalanceerd) terwijl er achterop een schakelaar zit die 72 aangeeft. En een 2e volumeregelig in de signaalweg lijkt mij niet wenselijk. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 12 november 2005 Report Share Posted 12 november 2005 mooi dingetje; altijd benieuwd wat zoiets huer gaat kosten. wel scherp opgelet Enno Gebalanceerde ingangen zie ik ook niet trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 november 2005 Report Share Posted 12 november 2005 Gebalanceerde ingangen zie ik ook niet trouwens Outputs hoewel ik nog nooit van een platenspeler af, gebalanceerd heb gezien Dan kom maar eens bij mij kijken BTW, het is geen volumeregelaar maar de gain-insteller. Met die knop bepaal je de versterking van het trapje. het volume blijf je gewoon met de (voor)versterker regelen. Ik vind het wel handig op deze manier. Je hoeft dan geen dipswitches om te zetten (die vaak in het apparaat zitten). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 november 2005 Report Share Posted 12 november 2005 Tja, je moet er wel wat voor over hebben Ik heb mijn phonokabel gebalanceerd moeten maken omdat mijn nieuwe voorversterker een gebalanceerde phono ingang heeft. Met adapters kreeg ik een aardbrom, dus heb ik het zooitje maar gebalanceerd gemaakt. Mijn phonokabel is nu een unikaat. De eerste gebalanceerde Crimson Tonearm Cable Nul brom en het klinkt prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 13 november 2005 Author Members Report Share Posted 13 november 2005 BTW, het is geen volumeregelaar maar de gain-insteller. Met die knop bepaal je de versterking van het trapje. het volume blijf je gewoon met de (voor)versterker regelen.Ik vind het wel handig op deze manier. Je hoeft dan geen dipswitches om te zetten (die vaak in het apparaat zitten). He, Sodejuu Dit stukje text lees ik toch echt anders... ''It comes with its own lossless volume control to fine tune the output or to use the G-Phono as the only pre-amp in an analog only system.'' Hieruit haal ik toch echt dat je hem als voortrap kan gebruiken als je alleen een platenspeler als bron hebt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 13 november 2005 Report Share Posted 13 november 2005 ziet er goed uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts