Jump to content

Nieuwe Lehmann phonotrap

carl
 Share

Recommended Posts

Die Silver Cube is wel erg duur. Vandaar dat Lehmann met een phonotrap op de markt komt tussen de Black Cube SE en de Silver Cube. Kijk op zijn website. Ziet er zeer interessant uit.

Overigens wel een interessant bedrijf.

Carl

Hoi Carl,

de nieuwe phonotrap staat enkel op het Duits gedeelte van de site

Heb een beetje je andere topics gelezen ivm phonotrap zoektocht.

Waarom luister je eens niet "deftig" naar de BC SE?

De nieuwe phonostage waarover je het hebt kost toch zo'n 1380 euro in Berlijn heb ik gezien. Toch al een behoorlijk bedrag.

Gr

Stef

PS Ben binnenkort ook toe aan een nieuwe phonotrap, nr 1 op mn shortlist is de Bluenote (volgens de luisteraars veelbelovend)

• Members

Ik kom inderdaad ook niet verder als een reclame-achtig PDF file. Maar wat ik hier uit op kan maken , hij voldoet wel redelijk aan jouw eisen, Carl.

Binnen je budget, vrij klein (buiten de voeding dan) en een regelbaar subsonic filter!! Ook mooi, een gain tot 66 db, dus je kan met bijna ieder element uit de voeten...

Ben benieuwd of je hem ergens kunt beluisteren, en natuurlijk naar je bevindingen gezien de interessante prijs-categorie...

Oh ja, dat PDF-file vind je hier.

Als ik e.e.a. zo hoor en lees dan moet ik ook aan de draaitafel. ;) Mijn ingebouwde phonversterker in mijn Marantz versterker is dan niet acceptabel als ik de verhalen zo mag geloven. Je moet dus ook een MC element hebben en dat kan niet op mijn versterker. Maar als ik nou beneden de 300 euro een goede phonoversterker wil hebben welke moet het dan worden als je houdt van een levendig en fris geluid???. Mag ook 2e hands zijn overigens. Ik snap dat e.e.a. ook afhankelijk is van draaitafel en element. Dat zal wel een 2 hands draaitafel worden (ik vind diverse modellen van micro seiki wel interessant maar Thorens kan ook als het maar een bovengemiddeld goede is) en een mc element ook zo ongeveer tot 300 euro (schat ik zo uit de losse pols in.

Ik vind de Lehmann Black Cube een hele mooie niet te dure Phono voorsterker. Nieuw ongeveer 400 euro, tweedehands zal een stuk minder zijn.

Mijn ervaring is dat hij vele malen duurdere phonotraps aardig bijhoudt.

Carl

Maar als ik nou beneden de 300 euro een goede phonoversterker wil hebben welke moet het dan worden als je houdt van een levendig en fris geluid???.

Beste KOH,

Bij de 2dehands sectie staat een lehmann black cube, vraagrpijs 195 euro.

Voor die prijs kun je denk ik (bijna) geen betere vinden.

Zoals het er nu voorstaat ga ik de combi marantz (versterker) Lehmann (phono versterker) en Rega (draaitafel) beluisteren.

Tot op heden ben ik zeer tevreden met mijn ingebouwde phonoversterker in mijn Marantz, maar ik wil ook eens gaan luisteren naar losse phono versterkers.

Groet,

JKr

• 2 weeks later...

even de dealer site in ned proberen en zie kan er niet op maar mailen kan ik via de site :blink:

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.

U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina moet kunnen raadplegen, kunt u proberen contact met de eigenaar van de website op te nemen via het e-mailadres of het telefoonnummer dat op de www.senseofmusic.nl webpagina is vermeld.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.

HTTP-fout 403 - Verboden

Internet Explorer

rare jongen die dealers

dus daar hoef ik niet meer op te kijken :(

dan maar niet :)

Vond nog een voor mij totaal onbekende, Jasmine Audio...

Te bekomen bij Sense of Music in Leiden.

'T ziet er wel strak en veelbelovend uit.

http://www.jasmineaudio.net/lp2.html#

Prijzen heb ik nog niet kunnen vinden.

Die kost 999 euro, Arden. Het kleinere broertje, de LP1.0 kost 395 euro. Ziet er inderdaad wel strak uit.