brinkie Posted 12 juni 2005 Report Share Posted 12 juni 2005 Hoi, Ben op dit moment twee kabels aan het vergelijken van Wireworld, namelijk de Equinox 5 en de Polaris 5 tegenover mijn "oude" interlink de D102 van vd Hull. De reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe interlink is dat ik denk dat vd Hull de zwakste schakel is in mijn installatie. Ik vind de Wireworlds al een redelijke verbetering (moeten nog ingespeeld worden), maar ik ben op zoek naar meer/beter. Hiermee bedoel ik een strakke laag en meer transparantie. Wat is het verschil tussen de bijv. de Polaris en de duurdere Eclips-serie? Binnenkort krijg ik ook nog een Cardas op proef. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten, Brinkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 12 juni 2005 Report Share Posted 12 juni 2005 Hoi, Ben op dit moment twee kabels aan het vergelijken van Wireworld, namelijk de Equinox 5 en de Polaris 5 tegenover mijn "oude" interlink de D102 van vd Hull. De reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe interlink is dat ik denk dat vd Hull de zwakste schakel is in mijn installatie. Ik vind de Wireworlds al een redelijke verbetering (moeten nog ingespeeld worden), maar ik ben op zoek naar meer/beter. Hiermee bedoel ik een strakke laag en meer transparantie. Wat is het verschil tussen de bijv. de Polaris en de duurdere Eclips-serie? Binnenkort krijg ik ook nog een Cardas op proef. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten, Brinkie Hallo Blinkie waar begin je aan. Wire World heeft meer modellen kabels dan dat er slierten spaggetti op een bord kunnen. Een voor een uitproberen lijkt me . Of je oren teluister leggen gij de Hear aanwezige KABEL GOEROE`S . Er zijn ook winkeliers die je een koffer vol met kabel varia meegeven en dan kan je thuis gaan spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Pol Audio in Baarn verkoopt de interlinks van Jaap De Jong. Geloof me; deze interlink speelt alle andere interlinks weg. En ik heb er heel wat beluisterd. Kosten 80-100 Euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Pol Audio in Baarn verkoopt de interlinks van Jaap De Jong. Geloof me; deze interlink speelt alle andere interlinks weg. En ik heb er heel wat beluisterd. Kosten 80-100 Euro. Brinkie, Pol lijkt mij eenvoudiger dan de KOFFER . Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Hoi, Ben op dit moment twee kabels aan het vergelijken van Wireworld, namelijk de Equinox 5 en de Polaris 5 tegenover mijn "oude" interlink de D102 van vd Hull. De reden dat ik op zoek ben naar een nieuwe interlink is dat ik denk dat vd Hull de zwakste schakel is in mijn installatie. Ik vind de Wireworlds al een redelijke verbetering (moeten nog ingespeeld worden), maar ik ben op zoek naar meer/beter. Hiermee bedoel ik een strakke laag en meer transparantie. Wat is het verschil tussen de bijv. de Polaris en de duurdere Eclips-serie? Binnenkort krijg ik ook nog een Cardas op proef. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeten, Brinkie Dag Brinkie, Zie o.a. dit draadje bij Recensies: Lange interlinks Daar deed o.a. de Wireworld Gold Eclipse III in mee. Een heel opmerkelijke ervaring. Inmiddels heb ik deze als interlink tussen Pre en DAC. Top-kabel. Maar kostbaar. Uitproberen blijft het devies: het resultaat is naar mijn mening afhankelijk van de set. Een kwestie van 'match' of 'non-match'. En je moet volgens de 'non-believers' natuurlijk ook een 'believer' zijn Laat even je ervaringen met de Cardas weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Pol Audio in Baarn verkoopt de interlinks van Jaap De Jong. Geloof me; deze interlink speelt alle andere interlinks weg. En ik heb er heel wat beluisterd. Kosten 80-100 Euro. Mooi. Dat zal ik in gedachten houden. Laatst gehoord dat de kleine JK acoustics Createch I erg goed tot klinken werd gebracht door een De Jong buizen versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 juni 2005 Report Share Posted 13 juni 2005 Pol Audio in Baarn verkoopt de interlinks van Jaap De Jong. Geloof me; deze interlink speelt alle andere interlinks weg. En ik heb er heel wat beluisterd. Kosten 80-100 Euro. Mooi. Dat zal ik in gedachten houden. Laatst gehoord dat de kleine JK acoustics Createch I erg goed tot klinken werd gebracht door een De Jong buizen versterker. Die zijn toch van Ed de Jong? Of zijn het broertjes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 13 juli 2005 Report Share Posted 13 juli 2005 interessant Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 14 juli 2005 Report Share Posted 14 juli 2005 Al mijn interlinks zijn cardas Neutral referance of Hexling 5C. En mij bevalt dat prima, eelrijk heid gebied mij wel te zeggen dat de Neutral mischien niet de beste zijn en dat de hexlink 5C mischien wel beter is. Ook heb ik iet eindeloos vergeleken, Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 14 juli 2005 Report Share Posted 14 juli 2005 ik heb ook de hexlink gehad, ik vond het een opdringerig geluid meegeven. net zoals de quadlink 5 c, interlink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts