Matthias Posted 10 mei 2005 Report Share Posted 10 mei 2005 Ik heb dat spul op het werk. Al gebruiken we meer N2. Probleem is echter N2 en CO2 blijven op een bepaalde temp, als het weg is kan het snel opwarmen, al zal het in piepschuim wel langzamer gaan. Ik ga eerst de normale -20 maar eens proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maale Posted 10 mei 2005 Report Share Posted 10 mei 2005 Wordt met al dat koelen het geluid niet een stuk 'kouder'? Zou dat ook kunnen? Weet ik niet... oehhh... moet het eens proberen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Matthias, Ik ben geen audiofiel, ik weet alleen wat ik mooi vindt. Welke bedoeling heeft de "dt" in jouw "signature"? Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Matthias, Ik ben geen audiofiel, ik weet alleen wat ik mooi vindt. Welke bedoeling heeft de "dt" in jouw "signature"? Groet, Jacco ".:In Dreams Begin Responsibilities:." En wat is de bedoeling van die verdraaide zin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Het kon zijn dat de 'dt' een betekenis had. Kennelijk niet. Mijn signature verwijst naar een verhaaltje van Delmore Schwarz, vind ik mooi. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Het kon zijn dat de 'dt' een betekenis had. Kennelijk niet. Geschreven taal schijnt zo moeilijk te zijn tegenwoordig dat ik maar probeer om me er niet aan te storen. Het valt echter niet altijd mee. En dat citaat van jou kwam ook zo raar over. Ik wist niet dat het kunst was.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matthias Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Matthias, Ik ben geen audiofiel, ik weet alleen wat ik mooi vindt. Welke bedoeling heeft de "dt" in jouw "signature"? Groet, Jacco Hahaha Ik had ook nog een andere sig in gedachten. 'Nee het is geen typfout!!!!' Maw gramatica is niet mijn sterkste kant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Ark Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 @joboton Het werkt bij boorkoppen? Zoooo, waarom zou het dan niet bij CD Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Als het echt geen winst zou opleveren, dan zouden duizenden audiofielen na vijftien jaar die tweak niet blijven toepassen. Kennelijk hoort men verschillen, of men neemt ze waar. Is dat nu echt goed genoeg voor jou? Men meent iets te horen, dus dan werkt het? Geef ze dan gewoon een roze cd van suiker, oftewel een placebo cd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Als het echt geen winst zou opleveren, dan zouden duizenden audiofielen na vijftien jaar die tweak niet blijven toepassen. Kennelijk hoort men verschillen, of men neemt ze waar. Is dat nu echt goed genoeg voor jou? Men meent iets te horen, dus dan werkt het? Geef ze dan gewoon een roze cd van suiker, oftewel een placebo cd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik ook niet, maar ik heb effe wat anders aan m'n hoofd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik ook niet, maar ik heb effe wat anders aan m'n hoofd. Ach Hans, Dat is toch hear te doen gebruikelijk... Jammer, maar helaas. Ik ben trouwens erg benieuwd of je al tijd hebt gehad om je rack verder te ontwikkelen. Met groet, Erjee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Ja Hans, laten we het simpel houden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 binnenkort komt er een luisteraar bij me op bezoek, die CD's meeneemt die ik ook heb. Voor hem onkenbaar draaien we die door elkaar heen. De mijne fors 'getweakt' de zijne maagdelijk. we'll see ... groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maale Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Volgens mij kan het niet simpeler nee... met de kennis die ik heb, is het voor mij een gepasseerd station om zoiets nog uit te proberen. Als ik een goed geluid wil, ga ik daar niet in geloven, maar schaf ik de juiste appartuur aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Vooral doen, die condens is ook zeeeeer bevorderlijk voor je cd-speler, o en hij speelt hem natuurlijk ook cryogeen af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Vooral doen, die condens is ook zeeeeer bevorderlijk voor je cd-speler, o en hij speelt hem natuurlijk ook cryogeen af Zo Beunk, weer terug op het ouwe nest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Vooral doen, die condens is ook zeeeeer bevorderlijk voor je cd-speler, o en hij speelt hem natuurlijk ook cryogeen af Zo Beunk, weer terug op het ouwe nest? Nee hoor, maar af en toe voel je de behoefte om te reageren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erjee Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Vooral doen, die condens is ook zeeeeer bevorderlijk voor je cd-speler, o en hij speelt hem natuurlijk ook cryogeen af Zo Beunk, weer terug op het ouwe nest? Nee hoor, maar af en toe voel je de behoefte om te reageren Tja beunky, Dat hadden we ook niet van je verwacht; dat je het detail had gelezen dat condensvorming geen thema is met dit invriezen. Je schijnt immers maar af en toe... weer terug op het ouwe nest ... te keren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Iedereen heeft commentaar, maar na drie dagen heeft nog niemand iets geprobeerd... Ik neem aan dat je bedoelt een serieuze test of er echt effecten zijn? Wat is er nu simpeler dan een CD in de diepvries te leggen en hem daarna af te spelen?? Vooral doen, die condens is ook zeeeeer bevorderlijk voor je cd-speler, o en hij speelt hem natuurlijk ook cryogeen af Zo Beunk, weer terug op het ouwe nest? Nee hoor, maar af en toe voel je de behoefte om te reageren Nou........., ik zag je toch regelmatig bij de concurentie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 Mag je die CD ook in het snelvriesvak leggen? Moet de CD in het doosje of juist niet? Ik denk dat ik een keer de CD in de oven leg; 50 graden. Dan in de CD speler want dan warmt de CD de CD speler op, en dan hoeft de CD speler niet meer in te spelen. Maakt het nog uit dat er wat biefstuk naast ligt in de diepvries? Wellicht klinkt de vegetarische Shania Twain dan wel slechter. Maar goed Ozzy Osbourne klinkt dan natuurlijk des te beter. Ik zit er nu trouwens ook over na te denken mijn CD speler in de diepvries te zetten. Dan controleer je de temperatuur en kun je dus zorgen dat de PTAT/NTAT currents in je converter IC's en opamps van de uitgangstrap schoner zijn. Moeten we niet even aan fabrikanten vragen of ze gelijk ook een CD-koeler in de nieuwe CD spelers inbouwen? Dan heb je dat gedoe niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 ik heb een amerikaanse cd speler, daar zit een instelling op : graden celcius , of fahrenheit. ik heb hem stiekum op fahrenheit gezet, nou denkt de cd speler dat de cd-tjes diepgevroren zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 11 mei 2005 Report Share Posted 11 mei 2005 ik heb een amerikaanse cd speler,daar zit een instelling op : graden celcius , of fahrenheit. ik heb hem stiekum op fahrenheit gezet, nou denkt de cd speler dat de cd-tjes diepgevroren zijn. Heb jij even geluk gehad. Hoef je ook geen dure diepvriesmethode toe te passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts