quad and more Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 Wie weet waar je condensatoren kan kopen van het merk Solen. Let wel in Nederland of Belgie. Ze zijn via internet in grote aantallen verkrijgbaar in America etc. echter de verzendkosten wegen niet op tegen de kosten van het product. Wie weet er een adres ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 Is dat niet hetzelfde als Chateauroux? In dat geval verkoop De Groef in Groningen ze En Remo in Leidschendam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 9 januari 2005 Author Report Share Posted 9 januari 2005 Die Chateauroux zou een alternatief kunnen zijn echter...het minimum postorder bedrag is 115 euro.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 Dan moet je de Groef even bellen... (115 euro minimum... In wat voor wereld leven we eigenlijk...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 9 januari 2005 Author Report Share Posted 9 januari 2005 Die woorden wilde ik zelf ook al in mijn mond nemen... Eigenlijk te gek voor woorden. Misschien een of andere klanten afweermethode ? In ieder geval maar ergens anders proberen te bestellen. Doet de Groef ze wel los leveren ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 De Groef heeft ook een bestelminimum. Maar dat is dacht ik veel minder als Remo. ik moet overigens binnenkort nog naar de Groef... Wat voor condensatoren heb je nodig? als je grote waarden nodig hebt zou het bij de Groef wel eens net kunnen lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quad and more Posted 9 januari 2005 Author Report Share Posted 9 januari 2005 Twee stuks van 5.1 uF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 De Groef heeft een bestelminimum van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 BTW, net ff op Google ingeklopt (kun je zelf ook ). Herweijer levert Solen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weerstand Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 Is dat niet hetzelfde als Chateauroux? In dat geval verkoop De Groef in Groningen ze En Remo in Leidschendam. Na een gemeentelijke herindeling zit REMO inmiddels in den Haag En als ik het goed heb begrepen zou de verkoop van losse Chateauxroux worden gestopt. Weerstand Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 10 januari 2005 Report Share Posted 10 januari 2005 BTW, net ff op Google ingeklopt (kun je zelf ook ). Herweijer levert Solen Herweijer heeft een nieuwe site: Herweijer Daar zie ik geen SCR meer tussenstaan. Mag het geen Audyn of Mundorf zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 januari 2005 Report Share Posted 10 januari 2005 BTW, net ff op Google ingeklopt (kun je zelf ook ). Herweijer levert Solen Herweijer heeft een nieuwe site: Herweijer Daar zie ik geen SCR meer tussenstaan. Mag het geen Audyn of Mundorf zijn? Op de link die ik heb geplaatst staan ze wel Hier de directe link Ff bellen geeft misschien definitief uitsluitsel. Als je op de site van Tony Gee kijkt zie je dat hij ook de voorkeur geeft aan Audyn Cap MKP PLUS en Mundorf Supreme, met als positieve uitschieter die hele dure Mundorf Supreme Silver/Oil. De Solen vindt ie zelfs ronduit slecht. Nu is dat ook weer een subjectieve mening. Ik heb echter vaker gehoord dat er een voorkeur is voor Audyn Plus en Mundorf Supreme Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 10 januari 2005 Report Share Posted 10 januari 2005 BTW, net ff op Google ingeklopt (kun je zelf ook ). Herweijer levert Solen Herweijer heeft een nieuwe site: Herweijer Daar zie ik geen SCR meer tussenstaan. Mag het geen Audyn of Mundorf zijn? Op de link die ik heb geplaatst staan ze wel Hier de directe link Ff bellen geeft misschien definitief uitsluitsel. Als je op de site van Tony Gee kijkt zie je dat hij ook de voorkeur geeft aan Audyn Cap MKP PLUS en Mundorf Supreme, met als positieve uitschieter die hele dure Mundorf Supreme Silver/Oil. De Solen vindt ie zelfs ronduit slecht. Nu is dat ook weer een subjectieve mening. Ik heb echter vaker gehoord dat er een voorkeur is voor Audyn Plus en Mundorf Supreme En daar ben ik er ook een van Als het niet te veel mag kosten zou ik "gewone" MKP van mundorf/audyn halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Tube Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Solen chatourroux zijn slecht leverbaar, REMO was of is de importeur maar heeft weinig op voorraad. gevolg is zeer lange en onzekere besteltijden. Geen kwaad woord over REMO maar dat ligt gewoon aan de fabrikant Solen. Herweijer Electronics is daarom gestopt met SCR en overgestapt op de veel betere Mundorf produkten, deze worden nu ook zelf gimporteerd en op voorraad gehouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts