Jump to content

Solen condensatoren

quad and more
 Share

Recommended Posts

De Groef heeft ook een bestelminimum. Maar dat is dacht ik veel minder als Remo. ik moet overigens binnenkort nog naar de Groef...

Wat voor condensatoren heb je nodig? als je grote waarden nodig hebt zou het bij de Groef wel eens net kunnen lukken.

Is dat niet hetzelfde als Chateauroux? In dat geval verkoop De Groef in Groningen ze En Remo in Leidschendam.

Na een gemeentelijke herindeling zit REMO inmiddels in den Haag :D

En als ik het goed heb begrepen zou de verkoop van losse Chateauxroux worden gestopt.

Weerstand

BTW, net ff op Google ingeklopt (kun je zelf ook ;) ). Herweijer levert Solen

Herweijer heeft een nieuwe site:

Herweijer Daar zie ik geen SCR meer tussenstaan. Mag het geen Audyn of Mundorf zijn?

Op de link die ik heb geplaatst staan ze wel :blink:

Hier de directe link

Ff bellen geeft misschien definitief uitsluitsel.

Als je op de site van Tony Gee kijkt zie je dat hij ook de voorkeur geeft aan Audyn Cap MKP PLUS en Mundorf Supreme, met als positieve uitschieter die hele dure Mundorf Supreme Silver/Oil. De Solen vindt ie zelfs ronduit slecht.

Nu is dat ook weer een subjectieve mening. Ik heb echter vaker gehoord dat er een voorkeur is voor Audyn Plus en Mundorf Supreme :rolleyes:

BTW, net ff op Google ingeklopt (kun je zelf ook ;) ). Herweijer levert Solen

Herweijer heeft een nieuwe site:

Herweijer Daar zie ik geen SCR meer tussenstaan. Mag het geen Audyn of Mundorf zijn?

Op de link die ik heb geplaatst staan ze wel :blink:

Hier de directe link

Ff bellen geeft misschien definitief uitsluitsel.

Als je op de site van Tony Gee kijkt zie je dat hij ook de voorkeur geeft aan Audyn Cap MKP PLUS en Mundorf Supreme, met als positieve uitschieter die hele dure Mundorf Supreme Silver/Oil. De Solen vindt ie zelfs ronduit slecht.

Nu is dat ook weer een subjectieve mening. Ik heb echter vaker gehoord dat er een voorkeur is voor Audyn Plus en Mundorf Supreme :rolleyes:

En daar ben ik er ook een van ;)

Als het niet te veel mag kosten zou ik "gewone" MKP van mundorf/audyn halen.

Solen chatourroux zijn slecht leverbaar, REMO was of is de importeur maar heeft weinig op voorraad. gevolg is zeer lange en onzekere besteltijden. Geen kwaad woord over REMO maar dat ligt gewoon aan de fabrikant Solen.

Herweijer Electronics is daarom gestopt met SCR en overgestapt op de veel betere Mundorf produkten, deze worden nu ook zelf gimporteerd en op voorraad gehouden.