beunky Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Jaja, de Beunk is aan de draaitafel. Expect the unexpected, zeggen ze altijd Ik ga hem zaterdag ophalen, elementje moet ik nog kiezen en dat doe ik voor zaterdag. Ik krijg daarvoor nog een lijstje met elementjes en een klankomschrijving en de prijs van Haudio De draaitafel: een Thorens TD 160 Super met een SME 3009 series 3 arm Ik heb hem gekocht bij Audioselectief in Sneek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Gefeliciteerd,ik ben trouwens benieuwd welk element er uiteindelijk komt. Heb zelf een Goldring Eroica.Ook door Henk gemonteerd en afgesteld. Weet alleen niet of ie geschikt is voor een SME. Geeft wel een heel mooi klankbeeld. Veel plezier en geniet. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Jaja, de Beunk is aan de draaitafel. Expect the unexpected, zeggen ze altijd Ik ga hem zaterdag ophalen, elementje moet ik nog kiezen en dat doe ik voor zaterdag. Ik krijg daarvoor nog een lijstje met elementjes en een klankomschrijving en de prijs van Haudio De draaitafel: een Thorens TD 160 Super met een SME 3009 series 3 arm Ik heb hem gekocht bij Audioselectief in Sneek Mooie draaitafel . Hoe lang heb je liggen zeuren tegen Henk alvorens hij 'm aan jou heeft verkocht Het was tenslotte zijn eigen 160 Super. (het is toch die met die zuigmat erop ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 16 november 2004 Author Report Share Posted 16 november 2004 Jaja, de Beunk is aan de draaitafel. Expect the unexpected, zeggen ze altijd Ik ga hem zaterdag ophalen, elementje moet ik nog kiezen en dat doe ik voor zaterdag. Ik krijg daarvoor nog een lijstje met elementjes en een klankomschrijving en de prijs van Haudio De draaitafel: een Thorens TD 160 Super met een SME 3009 series 3 arm Ik heb hem gekocht bij Audioselectief in Sneek Mooie draaitafel . Hoe lang heb je liggen zeuren tegen Henk alvorens hij 'm aan jou heeft verkocht Het was tenslotte zijn eigen 160 Super. (het is toch die met die zuigmat erop ) Naar het schijnt is het zijn eigen draaitafel ja, ik heb ongeveer een minuut of twee, drie moeten zeuren Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 16 november 2004 Author Report Share Posted 16 november 2004 Jaja, de Beunk is aan de draaitafel. Expect the unexpected, zeggen ze altijd Ik ga hem zaterdag ophalen, elementje moet ik nog kiezen en dat doe ik voor zaterdag. Ik krijg daarvoor nog een lijstje met elementjes en een klankomschrijving en de prijs van Haudio De draaitafel: een Thorens TD 160 Super met een SME 3009 series 3 arm Ik heb hem gekocht bij Audioselectief in Sneek Mooie draaitafel . Hoe lang heb je liggen zeuren tegen Henk alvorens hij 'm aan jou heeft verkocht Het was tenslotte zijn eigen 160 Super. (het is toch die met die zuigmat erop ) Naar het schijnt is het zijn eigen draaitafel ja, ik heb ongeveer een minuut of twee, drie moeten zeuren Je snapt dat het wel iets meer tijd kostte he En ja, met die zuigmat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Ik heb hem gekocht bij Audioselectief in Sneek Zo zie je maar, hebben die accountants ook af en toe goede ide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 november 2004 Report Share Posted 16 november 2004 Ik heb hem gekocht bij Audioselectief in Sneek Zo zie je maar, hebben die accountants ook af en toe goede ide Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 november 2004 Author Report Share Posted 17 november 2004 Ik heb hem gekocht bij Audioselectief in Sneek Zo zie je maar, hebben die accountants ook af en toe goede ide Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Gefeliciteerd Mark! Dat is zeker een hele mooie draaitafel die in super staat is!! mvg, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 heb je al lp's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 wat een irrelevante vraag Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Alleen jammer dat het een Thorens is je bent vergeten een knipoogje te plaatsen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 17 november 2004 Report Share Posted 17 november 2004 Van harte, Beunky! Zag vanmiddag bij de kringoop nog wat Wagner liggen op lp... Ook ik kan je de Goldring Eroica aanbevelen, Henk heeft hem mij ook verkocht en het klinkt nog steeds geweldig!!!!! Vraag mij maar als referentie! Groetjes en veel draaiplezier, Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 november 2004 Author Report Share Posted 17 november 2004 heb je al lp's? 80 stuks ongeveer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts