Jump to content

mag ik effe.

jopie
 Share

Recommended Posts

zeggen dat ik helemaal krankjorum word van die hopeloze postings over die klaas feenstra.

laat die man met rust, laat hem z,n eigen gang gaan en zeur er niet meer over, en vooral niet over die speaker, wat een oeverloos gezwets.

als je de speaker mooi vind prima??????

en zo niet dan niet KLAAR.......hang geen 1ooo postings over iets aan dat toch geen eind heeft, en alleen maar grimmiger word. :(:rolleyes:

Ik vrees dat deze topic hetzelfde leven gaat leiden als alle andere topics over de PP.

Vooral Spido, Bob James, Ron, Kermit en Sherwin schijnen zich aardig te kunnen vermaken met al dit soort ongein. Maar ik heb het er ook wel mee gehad. Door al het gezeik surf ik Hear de laatste tijd regelmatig aan voorbij.

Zo beter?

Ja je kan het idd ook anders lezen, maar dan nog blijft het een autoritair commando. Of is het een schreeuw om hulp van Ron? Ben geen forumbeheerder en wil dat ook niet zijn.

Overigens ziet de hemel en de hel er hetzelfde uit. Het verschil is: In de hemel helpen ze elkaar en in de hel is het ieder voor zich ten koste van elkaar.

Spido is dus in de forumhemel want hij wordt door velen ruimschoots aan aandacht geholpen.

;)

Er staat echter "Forumheerser" bij je nik (net als bij mij), dus blijkbaar ben je er wel een (tegen wil en dank :P;) )

Hemel en hel zijn idd hetzelfde. Of je wordt door (een) "god" beduveld of door "de duivel" in het ootje genomen. Dat is toch hetzelfde. Als praktiserend athe

Geplaatst door jopie:

zeggen dat ik helemaal krankjorum word van die hopeloze postings over die klaas feenstra.

laat die man met rust, laat hem z,n eigen gang gaan en zeur er niet meer over, en vooral niet over die speaker, wat een oeverloos gezwets.

als je de speaker mooi vind prima??????

en zo niet dan niet KLAAR.......hang geen 1ooo postings over iets aan dat toch geen eind heeft, en alleen maar grimmiger word. :(:rolleyes:

goed idee jopie !

laten we het weer eens over elektrostaten hebben

:D

en wel ,dat ze veel beter klinken dan konussen :)

vind jij ook niet jopie ?? :rolleyes:

Geplaatst door Pjotr:

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst door RonL:

OK, we kappen ermee. Ik heb het eigenlijk ook wel gezien en gehoord.

--------------------------------------------------------------------------------

Zo te zien heb je een nieuwe zeikhobby:

quote:

Geplaatst door RonL:

Pjotr -forumheerser- ###### 'm eruit!

Pjotr,

Onruststoker! Blijf bij het topic waar je dit berichtje uit hebt gevist, lees dan een aantal posts terug en je begrijpt het weer. Op dit moment ben je de draad een beetje kwijt en is je reactie hier helemaal niet op zijn plaats.

Ook jou kan ik -net als Spido- geen persoonlijk bericht sturen en zo blijft het lekker anoniem allemaal. Als je vervelende berichten wilt wisselen, prima maar doe dat dan buiten het forum. Ik wacht af...

BTW: Sodejuu, bedankt voor de tip over leestekens. Ik had misschien een ":" moeten gebruiken maar dan nog...

Geplaatst door RonL:

Pjotr,

Onruststoker! Blijf bij het topic waar je dit berichtje uit hebt gevist, lees dan een aantal posts terug en je begrijpt het weer. Op dit moment ben je de draad een beetje kwijt en is je reactie hier helemaal niet op zijn plaats.

Ook jou kan ik -net als Spido- geen persoonlijk bericht sturen en zo blijft het lekker anoniem allemaal. Als je vervelende berichten wilt wisselen, prima maar doe dat dan buiten het forum. Ik wacht af...

BTW: Sodejuu, bedankt voor de tip over leestekens. Ik had misschien een ":" moeten gebruiken maar dan nog...

'T is goed met jou, maar laat mij er ff buiten wil je? Wat nou weer berichten wissen? Waar heb ik dat nou weer gezegd? Je ziet spoken Ron .... ;)

Geplaatst door Pjotr:

'T is goed met jou, maar laat mij er ff buiten wil je? Wat nou weer berichten wissen? Waar heb ik dat nou weer gezegd? Je ziet spoken Ron .... ;)

Jij leest niet goed Pjotr. Het eerste berichtje niet, het tweede ook niet. En ik heb geen zin om het nog een keer uit te spellen. Dat schiet niet op zo.