jopie Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 zeggen dat ik helemaal krankjorum word van die hopeloze postings over die klaas feenstra. laat die man met rust, laat hem z,n eigen gang gaan en zeur er niet meer over, en vooral niet over die speaker, wat een oeverloos gezwets. als je de speaker mooi vind prima?????? en zo niet dan niet KLAAR.......hang geen 1ooo postings over iets aan dat toch geen eind heeft, en alleen maar grimmiger word. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Ik vrees dat deze topic hetzelfde leven gaat leiden als alle andere topics over de PP. Vooral Spido, Bob James, Ron, Kermit en Sherwin schijnen zich aardig te kunnen vermaken met al dit soort ongein. Maar ik heb het er ook wel mee gehad. Door al het gezeik surf ik Hear de laatste tijd regelmatig aan voorbij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 OK, we kappen ermee. Ik heb het eigenlijk ook wel gezien en gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door RonL:OK, we kappen ermee. Ik heb het eigenlijk ook wel gezien en gehoord. Zo te zien heb je een nieuwe zeikhobby: Geplaatst door RonL: Pjotr -forumheerser- ###### 'm eruit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Ik denk dat Ron iets anders bedoeld dan jou van het forum te pleuren (Zie de quote bij de originele post ) BTW: Leestekens op de juiste plaats gebruiken kan onduidelijkheid voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Zo beter? Ja je kan het idd ook anders lezen, maar dan nog blijft het een autoritair commando. Of is het een schreeuw om hulp van Ron? Ben geen forumbeheerder en wil dat ook niet zijn. Overigens ziet de hemel en de hel er hetzelfde uit. Het verschil is: In de hemel helpen ze elkaar en in de hel is het ieder voor zich ten koste van elkaar. Spido is dus in de forumhemel want hij wordt door velen ruimschoots aan aandacht geholpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Er staat echter "Forumheerser" bij je nik (net als bij mij), dus blijkbaar ben je er wel een (tegen wil en dank ) Hemel en hel zijn idd hetzelfde. Of je wordt door (een) "god" beduveld of door "de duivel" in het ootje genomen. Dat is toch hetzelfde. Als praktiserend athe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door jopie:zeggen dat ik helemaal krankjorum word van die hopeloze postings over die klaas feenstra. laat die man met rust, laat hem z,n eigen gang gaan en zeur er niet meer over, en vooral niet over die speaker, wat een oeverloos gezwets. als je de speaker mooi vind prima?????? en zo niet dan niet KLAAR.......hang geen 1ooo postings over iets aan dat toch geen eind heeft, en alleen maar grimmiger word. goed idee jopie ! laten we het weer eens over elektrostaten hebben en wel ,dat ze veel beter klinken dan konussen vind jij ook niet jopie ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 oktober 2003 Author Report Share Posted 4 oktober 2003 alleen op klassiek gebied en jazz blinken ze uit. heb laatst een dure martin logan gehoord, daar speelde ze popmuziek op af, het was niet om aan te horen. ik blijf bij het eerste, en dat is subliem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 oktober 2003 Author Report Share Posted 4 oktober 2003 ook daar heb jij weer een eigen interpretatie in erik. gelukkig maar, houd het spannend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door Pjotr:quote: -------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst door RonL: OK, we kappen ermee. Ik heb het eigenlijk ook wel gezien en gehoord. -------------------------------------------------------------------------------- Zo te zien heb je een nieuwe zeikhobby: quote: -------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst door RonL: Pjotr -forumheerser- ###### 'm eruit! -------------------------------------------------------------------------------- Pjotr, Onruststoker! Blijf bij het topic waar je dit berichtje uit hebt gevist, lees dan een aantal posts terug en je begrijpt het weer. Op dit moment ben je de draad een beetje kwijt en is je reactie hier helemaal niet op zijn plaats. Ook jou kan ik -net als Spido- geen persoonlijk bericht sturen en zo blijft het lekker anoniem allemaal. Als je vervelende berichten wilt wisselen, prima maar doe dat dan buiten het forum. Ik wacht af... BTW: Sodejuu, bedankt voor de tip over leestekens. Ik had misschien een ":" moeten gebruiken maar dan nog... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door jopie:alleen op klassiek gebied en jazz blinken ze uit. heb laatst een dure martin logan gehoord, daar speelde ze popmuziek op af, het was niet om aan te horen. ik blijf bij het eerste, en dat is subliem. weet je hoe dat komt jopie > popmuziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 oktober 2003 Author Report Share Posted 4 oktober 2003 kijk naar mijn interpretatie> Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 die klopt niet van geen kante Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door RonL: Pjotr, Onruststoker! Blijf bij het topic waar je dit berichtje uit hebt gevist, lees dan een aantal posts terug en je begrijpt het weer. Op dit moment ben je de draad een beetje kwijt en is je reactie hier helemaal niet op zijn plaats. Ook jou kan ik -net als Spido- geen persoonlijk bericht sturen en zo blijft het lekker anoniem allemaal. Als je vervelende berichten wilt wisselen, prima maar doe dat dan buiten het forum. Ik wacht af... BTW: Sodejuu, bedankt voor de tip over leestekens. Ik had misschien een ":" moeten gebruiken maar dan nog... 'T is goed met jou, maar laat mij er ff buiten wil je? Wat nou weer berichten wissen? Waar heb ik dat nou weer gezegd? Je ziet spoken Ron .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door Pjotr: 'T is goed met jou, maar laat mij er ff buiten wil je? Wat nou weer berichten wissen? Waar heb ik dat nou weer gezegd? Je ziet spoken Ron .... Jij leest niet goed Pjotr. Het eerste berichtje niet, het tweede ook niet. En ik heb geen zin om het nog een keer uit te spellen. Dat schiet niet op zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Ik zou ut niet pikken, Pjotr Verkoop hem een mep die vent ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 oktober 2003 Author Report Share Posted 4 oktober 2003 gaan we weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 oktober 2003 Author Report Share Posted 4 oktober 2003 RON. ben jij nog tevreden met de esl,s.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door jopie:gaan we weer. dansen ?? NEEEEEEE!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door jopie:RON. ben jij nog tevreden met de esl,s.? Jazeker, maar ik weet nog niet wat ik prefereer: Quality Quads of Magic Maggies Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Waar the gaat 't hier over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Helemaal eens ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 oktober 2003 Report Share Posted 4 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin:Zo de KING hebben we gehad, laten we het eens een jaartje of anderhalf over de PRINCE hebben!! ik kan klaas eens bellen voor een demo ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts