Audiopaul Posted 10 juni 2002 Report Share Posted 10 juni 2002 Hi guys, 't Is er eindelijk van gekomen, m'n bezoekje aan Sodejuu in het limburgse land! Overigens was het me het weekendje wel, want afgelopen weekend bezocht ik nog twee andere forummers in resp. Scheveningen en Rotterdam. Op WWW.AUDIOPAUL.NL vind je een uitgebreidere review met foto's van Sodejuu z'n set, m'n eerste indrukken wil ik jullie nu niet onthouden! Allereerst een beschrijving van de set: CD-Loopwerk: AVM Evolution CD1-plus DAC: AVM Competition DAC2 Voorversterker: AVM V3(modified) Eindversterker: Bryston 4B-ST en Transrotor pr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 10 juni 2002 Report Share Posted 10 juni 2002 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 juni 2002 Report Share Posted 10 juni 2002 Hoi Paul, Bedankt voor de complimenten . Het was echt leuk om jouw en Netty weer eens te zien en ben blij dat mijn N804's toch een beetje beter bevallen dan de rest van B&W, Misschien dat ze met deze serie eindelijkde goeie weg hebben ingeslagen @Gerrit: Dit is de beroemde Ringmat, in feite een stuk karton met wat kurken ringetjes erop. Hij komt niet van Nagaoka maar van een andere meneer en is voor de gebruikte materialen veels te duur, maar 't werkt wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 juni 2002 Author Report Share Posted 10 juni 2002 Hoi Sodejuu, Je kunt er trouwens op rekenen dat ik over niet al te lange tijd, wanneer het schikt, opnieuw naar Limburg afzak om je mooie werkkamer in te komen wijden met een paar soldeer en modificatieklusjes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 juni 2002 Report Share Posted 11 juni 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ben nu nog benieuwd naar de derde... "Audiopaul op bezoek bij SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 juni 2002 Author Report Share Posted 11 juni 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ben nu nog benieuwd naar de derde... Tjongejongejongejonge, zijn twee reviews binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 8 juli 2002 Report Share Posted 8 juli 2002 Leuke set Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 juli 2002 Report Share Posted 8 juli 2002 Geplaatst door Ome Henk: ...en hij heeft geeneens buisjes... Binnenkort wel. Ik ben van plan om de analoge (opamp)trap van de DAC te vervangen door een buizentrap Ik moet alleen nog wat spulletjes verzamelen. BTW: Bedankt Stefan. Als je eens in de buurt bent, ben je altijd welkom om eens te komen luisteren (en ook als je niet in de buurt bent ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 9 juli 2002 Report Share Posted 9 juli 2002 Geplaatst door sodejuu: altijd welkom om eens te komen luisteren (en ook als je niet in de buurt bent ). Gunst roger, moet je wel vreselijk hard draaien om dat mogelijk te maken, laat eens iets horen.......... ik hang vanavond on 20.00 uur uit het raam....... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 juli 2002 Report Share Posted 9 juli 2002 Geplaatst door Jitze: Gunst roger, moet je wel vreselijk hard draaien om dat mogelijk te maken, laat eens iets horen.......... ik hang vanavond on 20.00 uur uit het raam....... Groet Jitze Misschien dat het lukt. Vanavond komt Demon de set bewonderen (hoop ik). Maar het hoeft niet. Ik bel je wel ff, Het gaat wat makkelijker via de telefoon P.S.: Ik moet ook nog een afspraak met je maken om bij jouw te komen luisteren . Vind je het goed als Audiopaul ook mee komt (hij eet geen rijstenvlaai hoor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 9 juli 2002 Report Share Posted 9 juli 2002 Geplaatst door sodejuu:(hij eet geen rijstenvlaai hoor) In dit geval zal ik er dan ook maar niet moeilijk over doen........... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 23 augustus 2002 Report Share Posted 23 augustus 2002 Heb je site bekeken. Ziet er erg leuk uit. Je moet wel wat aan regel 374 in dhtmllib.js doen, want daar gaan de moderne browsers op vastlopen, zodanig dat de fraaie lopende tekst rechtsboven niet functioneert. Site is niet DOM1 compatibel. Nou is dat natuurlijk niet zo heel erg, maar voor mij is dat hetzelfde als de verplichting om een BOSE luidspreker te moeten kopen met een HATSJIE versterker omdat iedereen dat ook heeft. verder hulde mvg Gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 augustus 2002 Author Report Share Posted 24 augustus 2002 Geplaatst door gert:Heb je site bekeken. Ziet er erg leuk uit. Je moet wel wat aan regel 374 in dhtmllib.js doen, want daar gaan de moderne browsers op vastlopen, zodanig dat de fraaie lopende tekst rechtsboven niet functioneert. Site is niet DOM1 compatibel. Nou is dat natuurlijk niet zo heel erg, maar voor mij is dat hetzelfde als de verplichting om een BOSE luidspreker te moeten kopen met een HATSJIE versterker omdat iedereen dat ook heeft. verder hulde mvg Gert Bedankt voor je compliment, de javascript-scroller komt van Dynamicdrive.com en is slechts door mij aangepast. Ik heb er zelf geen problemen mee in IE5.5 en IE6 met verschillende besturingssystemen en heb er verder nog niemand over gehoord! Wel valt op dat de scroller in bepaalde situaties sneller scrolt. Er is overigens onlangs een aangepaste versie van deze scroller verschenen, die ook NS6 beter ondersteunt. Het overgrote deel van m'n bezoekers browst echter met IE5.5 of IE6 (zie Netstat). Ik heb nu wat meer tijd, dus zal binnenkort dat laatste versie plaatsen. Leg eens uit wat je met "niet DOM1-compitabel" bedoelt? Ik weet alleen dat ik een "Second (toplevel=.nl)Domain" heb, die overigens (nog) naar m'n homepage bij HCC wordt geforwarded. Of doel je wellicht op de persoonsdomeinnaam (audiopaul.123.nl), die ik oorspronkelijk heb laten registreren? Sinds eind vorige maand staat Audiopaul trouwens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 24 augustus 2002 Report Share Posted 24 augustus 2002 je bent bezoeker: 10.000 sinds 21-10-2001 Gefeliciteerd Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 augustus 2002 Author Report Share Posted 24 augustus 2002 Geplaatst door Ruud:je bent bezoeker: 10.000 sinds 21-10-2001 Gefeliciteerd Paul Dank je, Ruud! Leuk dat jij de 10.000-ste bent geworden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 26 augustus 2002 Report Share Posted 26 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: En wat heeft hij gewonnen Gokje: een geheel verzorgd en gratis bezoek aan de site van Audiopaul!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 augustus 2002 Author Report Share Posted 26 augustus 2002 Geplaatst door Michel: Gokje: een geheel verzorgd en gratis bezoek aan de site van Audiopaul!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 26 augustus 2002 Report Share Posted 26 augustus 2002 DOM...............Document Object Model http://www.netadvies.nl/advies/domein-faq.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 26 augustus 2002 Report Share Posted 26 augustus 2002 Beste audiopaul, nee ik was je niet vergeten, maar ik geloof dat ik in de verkeerde groep zit. Heb Ruud gevraagd om enige assistentie, maar die is inmiddels koning of zo dus die is erg hoog. Niettemin mijn reactie. ----------------------------------- Beste audiopaul, Nee, logisch dat je nog niemand over jouw site hebt horen klagen. Over iets dat je niet kan zien kan je ook niet klagen. Als jij je volumeregelaar helemaal dicht zet kan ik ook niet zeggen of jouw set heel goed of erg belazerd klinkt, toch. Dit is dus het bewijs dat audio hetzelfde is als video. Waarvan acte. Maar vanwege m'n vak en de instelling dat iedereen alles moet kunnen zien heb ik een 11-tal verschillende browsers en 6 of 7 OS'sen. Op dit moment heb je een en ander gerepareerd en het werkt goed. Niettemin Paul heb ik toch nog wat te zeuren. De weliswaar gratis en slechts ten dele betrouwbare statistieken op jouw site moet je nog even bestuderen. Daar staat n.l. in dat 25 % van jouw bezoekers 800 x 600 pixeltjes gebruikt. Dat is toch een flink gedeelte van jouw doelgroep. Landelijk gezien ligt dat op 38 % dus jouw bezoekers halen dus wat meer uit hun PC spullen dan gemiddeld. Lijkt wel Hifi. Je moet even je PC op 800 x 600 zetten. Dan zie je dat je toch nog even aan het werk moet. De laag met de tekstscroller staat niet goed op z'n plaats. Jouw leverancier riep dat de nieuwe versie van de software beter NS 6 zou ondersteunen. Nou beter ? wat je had ondersteunde helemaal niet NS 6. Gister heb je nieuwe spullen ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 26 augustus 2002 Report Share Posted 26 augustus 2002 Heb een en ander geschreven in: Audiopaul op bezoek ...... mvg Gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 26 augustus 2002 Report Share Posted 26 augustus 2002 Geplaatst door gert:Beste audiopaul, Heb Ruud gevraagd om enige assistentie. mvg Gert Ik lees: gert Weet van wanten dus niet meer nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts