Sebastiaan de vries Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Beste DIY-ers, Voor de mensen die meer met electronica willen doen, of al bezig zijn, maar eigenlijk meer willen leren over schakelingen, de werking ervan en echte basis electronica, heb ik een fantastische link gevonden, met eindelijk eens een goede begrijpelijke uitleg, met goede voorbeelden. Als je er de tijd voor neemt, leer je hier heel veel dingen die je altijd al had willen weten. (ik kijk ook even naar Game voor hem is dit ook een ideale site). En ook voor mij is deze site een ware aanvulling, voor al die dingen die ik weer vergeten ben. Hier is ie: http://sound.westhost.com/articles.htm Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Altijd nuttig als leesvoer voor een zeer rustig avondje forum.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 augustus 2003 Author Report Share Posted 11 augustus 2003 Beste CGM, Zoveel tekst, daar ben je wel een paar avondjes mee zoet. Ben blij dat iemand zoveel moeite heeft gedaan dit allemaal op het net te zetten! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Bedankt Sebastiaan! Ziet er uit als een leuk stukje leesvoer. Ff kijken of er ook nog iets staat over woofers kortsluiten Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Ik zal het hele zaakje op m'n werk eens uitprinten. Wat zal de baas daar blij mee zijn BTW: er staat wel een hoop ballast in voor de bijspijkeraar. Voor een beginner is het wel prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 He cool! (ik schrijf dit zonder de link uitgebreid te hebben bekeken, maar dat doe ik uiteraard nog wel...). Bedankt sebastiaan, dit is inderdaad waar ik -en meer diybeginners- veel behoefte aan hebben. groeten game Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Nou Bas, Ik heb wat stukjes gelezen, maar het is wel (letterlijk) vloeken in de kerk wat ie soms doet hoor.. Ik bedoel, zomaar roepen dat een dropveter net zo goed klinkt als een "hi-tech" interlink, oef!! gr. Cock Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door cgm:Nou Bas, Ik heb wat stukjes gelezen, maar het is wel (letterlijk) vloeken in de kerk wat ie soms doet hoor.. Ik bedoel, zomaar roepen dat een dropveter net zo goed klinkt als een "hi-tech" interlink, oef!! gr. Cock klopt wel, denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 augustus 2003 Author Report Share Posted 11 augustus 2003 Beste, Dat hou je altijd met de rastechneuten. Staan altijd sceptisch tegenover interlinks enzo. Maargoed, deze man heeft wel een berg aan kennis en verstand, en daar ging het me om. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Beste, Dat hou je altijd met de rastechneuten. Staan altijd sceptisch tegenover interlinks enzo. Maargoed, deze man heeft wel een berg aan kennis en verstand, en daar ging het me om. Groeten, Bas ik ben geen ras techneut, Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Heb het vluchtig doorgelezen... Voorla het kabel stukje, hij valt me wat tegen wat dat betreft. Het is goed dat ie sceptisch is, maar hij heeft een iets te hoog "erik en kermit - gehalte" game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik ben geen ras techneut, Wil je me dat helpen herinneren mocht ik nog eens mijn auto in Nieuw Beijerland laten doen... Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Ik had deze site al in mijn bookmarks staan, doordat hij zoveel onderwerpen behandeld op zijn site (van baffle step correction tot counterfeit transistors) is hij bij mij al eens een keer bovenaan in de zoekopdrachten gekomen. Een aanrader dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts